اخبار داغ

آخرین وضعیت میدانی جبهه «الحدیده»؛

شکار کاروان مزدوران ائتلاف عربی، غربی و صهیونیستی توسط پهپادهای انصارالله

شکار کاروان مزدوران ائتلاف عربی، غربی و صهیونیستی توسط پهپادهای انصارالله
ده‌ها خودروی نظامی مزدوران در اثر حمله پهپادهای انصارالله در محور جنوبی فرودگاه جنوبی شهر ساحلی«الحدیده» منهدم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ گروه مقاومت اسلامی «انصارالله» یمن در ادامه عملیات طرد مزدوران وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی»، حملات گسترده‌ای را علیه کاروان آن‌ها با استفاده از پهپاد انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: پهپادهای انصارالله یمن توانستند بعد از شناسایی دقیق کاروان مزدوران، مواضع آن‌ها را در ساحل غربی و در محور جنوبی فرودگاه شهر «الحدیده» مورد هدف قرار دهند که درنتیجه آن، 15 خودروی نظامی منهدم و ده‌ها تن از شورشیان را کشته و زخمی شدند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، چند تانک و خودروی زرهی به همراه سرنشینان نیز در این حمله منهدم شدند.

,

به گفته منابع میدانی، شورشیان ده‌ها تن از عناصر کشته و زخمی شده خود در این حمله را به بیمارستان شهر ساحلی «الخوخه» واقع در جنوب غرب استان الحدیده منتقل دادند.

,

جنگنده‌ها و بالگردهای ائتلاف نیز که در چند روز گذشته شکست سنگینی را از رزمندگان انصارالله متحمل شده‌اند، از روز گذشته به‌ صورت دیوانه‌وار فرودگاه جنوبی شهر الحدیده را مورد هدف قرار می‌دهند.

,

حملات جنگنده‌های ائتلاف به مناطق مسکونی شهر الحدیده نیز منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از ساکنان شده است.

,

خبرنگار میدانی شبکه خبری المسیرة نت اعلام کرد: نیروی هوایی ائتلاف در چند ساعت گذشته بیش از 40 مرتبه فرودگاه و شهر ساحلی الحدیده را مورد هدف قرار داده است.

,

رزمندگان انصارالله و ارتش یمن نیز در چند ساعت گذشته توانستند با وجود حمله گسترده جنگنده‌ها و بالگردهای ائتلاف، حمله مزدوران به فرودگاه شهر را دفع کنند و علاوه بر کشته و زخمی کردن ده‌ها مزدور، 20 خودروی نظامی را نیز منهدم کنند.

,

ائتلاف غربی_عربی_صهیونیستی قصد دارد با اشغال شهر ساحلی الحدیده، ارتباط نیروهای یمنی با دریای سرخ را به‌ طور کامل قطع کنند که با مقاومت جانانه رزمندگان تاکنون شکست‌ خورده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه