اخبار داغ

پاسخ کوبنده روسیه به جنگ تجاری آمریکا

پاسخ کوبنده روسیه به جنگ تجاری آمریکا
وزیر اقتصاد روسیه اعلام کرد:روسیه در پاسخ به اقدامات تعرفه‌ای آمریکا فهرستی از کالاهای وارداتی از آمریکا را برای اعمال تعرفه تعیین کرده که به زودی اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روسیه هم تصمیم دارد جنگ تجاری آمریکا و اقدامات تعرفه‌ای را که اخیرا به ویژه درباره آلومینیوم آغاز کرده است را بی‌پاسخ نگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خبرگزاری روسیه تاس اعلام کرده که این کشور فهرستی از کالاهای آمریکایی را تعیین کرده و قرار است به آنها تعرفه اعمال کند که این فهرست به زودی اعلام خواهد شد.

,

ماکسیم اورشکین وزیر اقتصاد روسیه اعلام کرد روسیه به زودی تعرفه‌های وارداتی بیشتری را روی کالاهای آمریکایی که اکنون در بازارهای داخل روسیه وجود دارد، اعمال خواهد کرد و این اقدام تلافی‌جویانه در پاسخ به تعرفه گذاری آمریکا روی آلومینیوم و فولاد است.

,

پیش از این آمریکا برای واردات فولاد تعرفه 25 درصد و واردات آلومینیوم تعرفه 10 درصد اعلام کرد. همچنین آمریکا شرکت آلومینیوم «روسال» روسیه را تحریم کرد.

,

به واسطه اقدامات مستمر و محافظه‌کارانه آمریکا روی فلزات آلومینیوم و همچنین خودداری از جبران خسارت روسیه، این کشور با استفاده از قانون تجارت جهانی تعرفه‌های جدیدی اعمال خواهد کرد.

,

این اقدامات در قالب اعمال تعرفه‌های وارداتی روی کالاهای آمریکایی خواهد بود و به زودی اجرایی خواهد شد.

,

یک مقام دولتی وزارت اقتصاد روسیه به خبرنگاران اعلام کرد که فهرستی از کالاهای آمریکایی تهیه شده که طی چند روز آینده به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه