اخبار داغ

مسئول کانون بسیج مداحان پاکدشت خبر داد

آمادگی اعزام هفتمین محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه/ مردم روستاها در وضعیت بدی زندگی می‌کنند

آمادگی اعزام هفتمین محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه/ مردم روستاها در وضعیت بدی زندگی می‌کنند
از وعده کمک۵۰ میلیون ریالی بلاعوض دولت تا تسهیلات ۳۰ میلیون ریالی که در رسانه‌ها اعلام‌شده است هنوز هیچ خبری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عطریان مسئول کانون بسیج مداحان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار ارم خبر ضمن شکرگزاری از خداوند متعال بابت خدمت به مردم گفت: شب قبل از حادثه ما در کاظمین الشریفین زلزله را احساس کردیم و بعد از طریق اخبار مطلع شدیم که زلزله، کرمانشاه را زیرورو کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر , ارم خبر,

مداح اهل‌بیت با ابراز تأسف از این واقعه بیان داشت: پس از بازگشت فوراً دست‌به‌کار شده و تاکنون توانسته کمک‌های مردمی فراوانی به تعداد 2 دستگاه کامیون و 4 دستگاه نیسان را در شش نوبت همراه خود به روستاهای زلزله‌زده برده و در بین مردم پخش کند.

,

وی از جمع‌آوری مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال وجه نقد در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: در هر دوره سفر به کرمانشاه مقداری از وجه دریافتی نقداً به نیازمندان داده می‌شد و با باقی‌مانده آن  مواد خوراکی خریداری و در بین زلزله‌زدگان پخش می‌شد و در یک نوبت نیز گوسفند زنده تهیه و گوشت آن توزیع شد.

,

 مسئول کانون بسیج پاکدشت مداحان با اعلام آمادگی برای ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی عنوان کرد: اقلام دریافتی از مردم که شامل لوازم منزل، پوشاک، تلویزیون، مواد خوراکی و غیره است مستقیم بین اهالی روستاها پخش می‌شود؛ عزیزانی که تمایل کمک به زلزله‌زدگان رادارند بهتر است بدانند مواد خوراکی اساسی‌ترین نیاز زلزله‌زدگان در حال حاضر است.

,

 وی از وضعیت بد زندگی مردم مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: تاکنون هیچ کمکی از طرف دولت و نهادهای مربوطه صورت نگرفته است از وعده کمک ۵۰ میلیون ریالی بلاعوض دولت تا تسهیلات ۳۰ میلیون ریالی که در رسانه‌ها اعلام‌شده است هیچ خبری نیست.

,

 عطریان دراین‌باره تصریح کرد: وضعیت روستاییان نسبت به شهرنشینان بسیار اسف بار است، مردم در این مناطق باید بیشتر موردتوجه قرار گیرند؛ قبل از ماه مبارک رمضان با یک ورزش شدید، باد چادرها را کنده وزندگی این عزیزان را زیرورو کرد.

,

وی همچنین با وضعیت اقتصادی مردم زلزله‌زده روستایی را بد دانست و عنوان کرد: شغل اصلی این مردم کشاورزی است و به علت نداشتن زمین برای کار، کارگر دیگران هستند که این نوع فعالیت کردن برای امرارمعاش در حال حاضر قابل‌قبول نبوده و آن‌ها در بدترین شرایط ممکن زندگی می‌کنند.

,

 مهدی عطریان در پایان ضمن تشکر از مردم جهت کمک به زلزله‌زدگان گفت: اساسی‌ترین نیاز مردم زلزله‌زده مواد خوراکی است کسانی که تمایل به کمک رادارند می‌توانند همه‌روزه به دفتر کانون بسیج مداحان پاکدشت واقع در میدان آزادگان پشت دفتر امام‌جمعه مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه