اخبار داغ

در دو محموله جداگانه؛

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در زاهدان/ از دستگیری یک متهم تا محکومیت150میلیون ریالی متخلف

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در زاهدان/ از دستگیری یک متهم تا محکومیت150میلیون ریالی متخلف
رئیس شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان از کشف تجهیزات پزشکی به مثل پنس، قیچی، پیلگر و سیلکران از یک دستگاه کشنده توسط مامورین گمرک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، علی کیخا در خصوص جزئیات خبر فوق اظهار کرد: مأمورین گمرک در حین کنترل خودروهای ورودی به کشور از یک دستگاه کشنده مقادیری کالای پزشکی شامل پنس، قیچی، چاقو، پیلگر و سیلکران که به صورت غیر قانونی در حال حمل بود را کشف کردند .
وی ادامه داد: با شروع رسیدگی در تعزیرات حکومتی توسط شعبه درخصوص کالاهای مکشوفه از دانشگاه علوم پزشکی استعلام شد که در پاسخ به دلیل عدم درج برچسب کنترل اصالت، عدم اطمینان از شرایط تولید، مواد اولیه ساخت و شواهد فنی، ضمن قاچاق بودن، استفاده و مصرف کالاها مورد تایید قرار نگرفت.
رئیس شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان خاطر نشان کرد: در همین راستا شعبه با بررسی و شواهد موجود و نتایج استعلامات صورت گرفته تخلف را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به میزان 150 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
 
کشف 48 هزار قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز
در ادامه نیز طی خبری جداگانه علی محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان وبلوچستان از کشف دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال در زاهدان خبر داد و گفت: به دنبال اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع گسترده انواع اقلام دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق در سطح واحدهای صنفی، با تلاش ماموران، عاملان توزیع کننده و محل نگهداری  اقلام غیرمجاز در شهرستان زاهدان شناسایی شد.
به گفته این مسئول 48 هزارو 471 قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از این مکان کشف شد که ارزش ریالی این لوازم توسط کارشناسان یک میلیارد ریال براورد شده است.

یک متهم دستگیر شد
رئیس پلیس امنیت عمومی استان  با اشاره به دستگیری یک متهم، افزود: گستردگی فعالیت این افراد به گونه ای بوده است که بعضا تقاضاهایی را از استان های همجوار نیز پوشش می دادند .
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
, کشف 48 هزار قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز,
,
,
,
, یک متهم دستگیر شد,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه