اخبار داغ

گامی در جهت اقتصاد مقاومتی؛

از سرآشپزی مددجوی شاهرودی تا رستوران‌داری

از سرآشپزی مددجوی شاهرودی تا رستوران‌داری
مددجوی کارآفرین شهرستان شاهرود که سال‌ها حرفه سرآشپزی را تجربه کرده، با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی ۲۰ میلیون تومانی کمیته امداد شهرستان شاهرود، هم‌اکنون یک رستوران‌دار موفق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیزی بانوی کارآفرین شاهرودی «زن سرپرست خانوار» در گفتگو با خبرنگار  مرآت راز موفقت خود را تلاش، پشت‌کار و توکل بر خدا دانست و گفت: یک کارآفرین باید چشم‌انداز روشنی از توسعه کار خود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به اینکه هفت سال است که تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شاهرود از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوم افزود: شغل اصلی من سرآشپزی در رستوران‌ها بود.

,

عزیزی از کسب تجربه سال‌ها رستوران‌داری خبر داد و گفت: در سال ۹۶ به واحد اشتغال کمیته امداد شهرستان شاهرود مراجعه کردم.

,

سرآشپز موفق شاهرودی در ادامه از دریافت مشاوره شغلی و تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی اشتغال‌زایی کمیته امداد اشاره کرد و افزود: باده میلیون تومان آورده خودم رستورانی را در مسیر ارتباطی مسافران مشهد الرضا (ع) اجاره کردم. 

,

وی از پخت روزانه بیش از صد پرس غذای گرم در رستوران اشاره کرد و گفت: علاوه بر غذای بیرون بر، قبول سفارش‌ها و مهمان‌های در این رستوران انجام می‌شود.

,

مددجوی  شاهرودی که هم‌اکنون به‌صورت خانوادگی این رستوران را اداره می‌کند افزود: شش فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

,

بانوی کارآفرین شاهرودی تنها خواسته خود را بهبود شرایط قیمت مواد اولیه و افزایش بازاریابی دانست و افزود: رشد قارچ گونه فست فودها و عدم تمایل مردم به میل غذاهای سنتی یکی دیگر از مشکلات رستوران‌ها شده است.

,

وی که هم‌اکنون افق روشنی را برای آینده خود ترسیم کرده است گفت: در صورت حمایت تصمیم به گسترش و راه‌اندازی شعبه دیگر این رستوران هستم.

,

عزیزی در توصیه به جوانان برای ایجاد اشتغال افزود: کارآفرین باید شکارچی فرصت‌ها باشد  و ریسک‌پذیری‌اش بر اساس مشاوره‌های شغلی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه