اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد

فعالیت ۴۷ سازمان مردم نهاد در کاهش آسیب های مصرف مواد مخدر

فعالیت ۴۷ سازمان مردم نهاد در کاهش آسیب های مصرف مواد مخدر
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: 47 سازمان مردم نهاد با هدف آگاهی بخشی در زمینه آسیب های مصرف مواد مخدر در استان فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، اردشیر صفاپور صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با بیان اینکه ۴۷ سازمان مردم نهاد با هدف آگاهی بخشی در زمینه آسیب های مصرف مواد مخدر در استان قزوین فعال است، اظهار کرد: در این بین ۲۶ نهاد فعالیت فرهنگی،۲۰ نهاد فعالیت درمانی و یک نهاد برنامه‌های آموزشی و سیاحتی را به عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: استان قزوین در بین استان‌های مختلف کشور در زمینه مبارزه با مصرف مواد مخدر از جایگاه مطلوبی برخوردار است و این استان در زمینه مصرف مواد مخدر در سطح متوسط کشور قرار دارد.

,

این مسوول اعلام کرد: امروزه ۷۰۰ نوع انواع مواد مخدر و صنعتی روان گردان در جهان تولید می‌شود که این امرموجب افزایش جمعیت مصرف کننده این گونه مواد شده است.

,

صفاپور با اشاره به همجواری و هم مرز بودن ایران با افغانستان و پاکستان افزود: بیش از ۳۲۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی افغانستان زیر کشت ماه مخدر تریاک است و این امر موجب شده تا ایران در خط مقدم مبارزه با فروش و صادرات مواد مخدر به کشور‌های غربی باشد.

,

وی لازمه مبارزه با مواد مخدر را عزم جدی مسوولان و فعالان حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مبارزه با مواد مخدر باید در تمام زمینه‌ها انجام شود و فعالیت‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه