اخبار داغ

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با امدادگران گلستانی:

کمیته امداد، محل کارآفرینی نیازمندان جامعه است

کمیته امداد، محل کارآفرینی نیازمندان جامعه است
آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی گفت: کمیته امداد به‌عنوان امداد جامعه، باید متحول و محل کارآفرینی نیازمندان کشور شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ مسئولان کمیته امداد استان گلستان با مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

آیت‌الله علوی گرگانی در این دیدار با تأکید بر اشتغال‌زایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اظهار کرد: کمیته امداد باید باهمتی مضاعف به‌صورت جدی‌تر، وارد اشتغال‌زایی نیازمندان شود تا نیازمندان جامعه به‌عنوان تولیدکننده به امرارمعاش زندگی خود بپردازند و مستغنی شوند.

,

ایشان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی برای اشتغال‌زایی و حمایت از شاغلین کشور عنوان کرد: مسئولان با ایجاد اشتغال در کشور به‌ویژه مستضعفین جامعه، زمینه توانمندسازی و درآمدزایی آن‌ها را فراهم کنند تا خودشان صاحب تولید و درآمد مستقل شوند و مملکت را اداره کنند.

,

این مرجع عالی‌قدر گفت: با پرداخت زکات، امکانات جامعه بهتر و حوائجات نیازمندان کشور برآورده می‌شود.

,

, ,

* پرداخت 2300 کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان در سال 96

, * پرداخت 2300 کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان در سال 96, * پرداخت 2300 کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان در سال 96,

حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این دیدار با ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد این نهاد گفت: سال گذشته ۱۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد عازم سفرهای زیارتی عتبات عالیات، مشهد و قم شده‌اند.

,

امان اله حسین پور با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت هزار خانوار گلستانی فاقد مسکن یا دارای مسکن غیر مقاوم‌اند افزود: در سالهای اخیر این نهاد با اعطا تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض برای خانه‌دار کردن مددجویان فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان گام‌های مؤثری برداشته است.

,

وی با توجه به پرداخت دو هزار و ۳۰۰ کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان در سال ۹۶ یادآور شد: صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان گلستان سال گذشته بیش از پنج هزار تسهیلات کارگشایی به مددجویان و نیازمندان منطقه اعطا کرد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به توانمندسازی شش هزار خانوار گلستانی در سه سال اخیر گفت: این نهاد با توجه به اهمیت سرفصل اشتغال در سالهای اخیر با ارائه آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و نظارت، خریداری و بازاریابی محصولات تولیدی آن‌ها، زمینه اشتغال افرادی که توانایی انجام کار رادارند فراهم کرده تا با توانمندسازی آن‌ها از گردونه حمایت این نهاد خارج شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه