اخبار داغ

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

آمادگی حمل ونقل جاده ای زنجان برای سفرهای تابستانی/850 وسیله نقلیه در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت دارند

آمادگی حمل ونقل جاده ای زنجان برای سفرهای تابستانی/850 وسیله نقلیه در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت دارند
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از آمادگی کامل بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای سفرهای تابستانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج دست نشان در گفت و گو با موج رسا، اظهار داشت: تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه ها، هماهنگی با انجمن‌های صنفی شرکتهای حمل و نقل مسافر استان و نظارت بیشتر برفعالیت این شرکتها و ابلاغ دستورات لازم به  همه مالکان مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی برای نظافت و ارائه خدمات مناسب به مسافران صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید بر اینکه تکمیل خط کشی راه‌ها و ترمیم علایم و گاردیل‌های آسیب‌دیده در کنار شست‌وشوی علائم افقی در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد، تصریح کرد: با تلاش عوامل راهداری، اصلاح شیب‌ها، شانه‌سازی و اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده‌ای و لکه‌گیری و روکش انجام شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین رفع نقاط پر تصادف، اصلاح هندسی قوس‌ها، اجرای شیارهای هشداردهنده و لرزاننده، بهبود و تقویت حفاظ‌های کناری جاده‌ها، ترمیم رویه راه‌ها و نیز اصلاح شانه و ابنیه فنی راه‌ها به ویژه در مسیرهای پرتردد در حال انجام است .

,

به گفته دست نشان هم اکنون افزون بر  850  دستگاه انواع وسیله نقلیه در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت دارند که آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی در مقاصد مختلف درون و برون استانی هستند و هیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

,

 این مقام مسئول تکریم ارباب رجوع را از اولویت های اساسی این اداره کل دانست و افزود: رفتار توام با احترام و ادب با مسافران یک ضرورت اساسی است واز هم‌وطنان نیز تقاضا داریم که در طول مسافرت، همه نکات ایمنی را رعایت کرده و به توصیه‌ نیروهای پلیس‌راه و راهداران مستقر در جاده‌ها، به طور کامل توجه کنند.

,

گفتنی است،با توجه به فرارسیدن فصل گرما ،اکیپ‌های پلیس راه، سازمان راهداری، سازمان امداد و نجات و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در طرح تابستانه حضور فعالی دارند.

,

با شروع تابستان ٩٧، دستگاه‌های انتظامی، خدماتی و امدادی اعم از پلیس، هلال احمر، اورژانس، ... ، تمهیدات خود را بر اساس برنامه‌ریزی های تابستانه اعلام کردند.

,

این طرح از ٢٤ خرداد ماه سال جاری و همزمان با عید سعید فطر آغاز شده و به مدت ١٠٠ روز ادامه خواهد داشت.

,

این طرح همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز شده  در اجرای این طرح نیز پلیس همچون سال‌های گذشته خط قرمزهایی چون سرعت و سبقت غیرمجاز و صحبت با تلفن همراه در نظر دارد.

,

در این طرح همچنین ارتکاب دو تخلف حادثه ساز همزمان نیز از جمله مواردی است که علاوه بر اعمال قانون و جریمه سبب توقیف خودروها نیز خواهد شد و مرتکبان چنین تخلفاتی از ادامه سفر باز خواهند ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه