اخبار داغ

یاداشت؛

گلستان اف ای تی اف!

گلستان اف ای تی اف!
آری گویا بعضی از مسئولین بی بصیرت در حوزه های اجرایی و قانون گذاری کمتر از دشمنان می فهمند و درصددند که این لایحه استعماری و ننگین را با خوش رقصی به تصویب برسانند...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ به نظر می رسد انقلاب اسلامی ایران مسیر واقعی خود را طی نموده و مسائل پیرامونی جهان کنونی این واقعیت را به خوبی درک کرده است.

پرواضح است در طی این مسیر مشکلات عدیده بیشماری از طرف معاندان، حسودان و جاهلان بر دولت و ملت و نظام حاکمیتی مان تحمیل شده است و در سال‌های ابتدای انقلاب نوپا جنگ تحمیلی و ترورهای مسئولین و بعضاً مردم بی گناه نقشه راه دشمنان ما قرار گرفته و از آنجا که این حربه ها نیز کارگر واقع نشد، تحریم‌های متعدد و ظالمانه را بر مردم نجیف و شریف تحمیل نمودند و به لطف الهی در سایه پیشرفت های بیشمار در همه عرصه ها حاصل شد و دشمن اینبار نیز از پای ننشت و از نقشه و حربه دیگری جهت جلو گیری از متوقف کردن موتور محرکه عزم و اراده ملت ما استفاده نمود و آنهم حربه مذاکره در خصوص مسائل پیشرفتی مان بود که از آن بعنوان حق مسلم خود یاد می کنیم.

طرف نبستن از این حربه هم به بهانه های واهی مجالی شد تا مسیر را که به حق و به لطف الهی پیموده ایم و انقلاب اسلامی مان را صادر کرده ایم با نقشه ای دیگر سد شود و اینبار با FATF یا همان « مبارزه با منافع مالی تروریسم » که در ظاهر شعاری زیبا و کارگشاست ولی در عمل می بینیم که معنی و مفهوم و شناخت آنها از تروریسم آن چیزی نیست که ما امروز در غزه، عراق، سوریه، یمن، بحرین، افغانستان و... شاهد هستیم؛ بلکه آن چیزی است که حماس، حزب الله و حشدالشعی و بدر، قدس و انصار و... می آفرینند و آنها بخوبی به این درک واقعی و حقیقی رسیده اند که راه جلوگیری از حمایت های معنوی جمهوری اسلامی ایران از گروه های فدایی اسلام ناب و عدالت گستر تصویب چنین معاهده هایی است که در سایه آن همه اطلاعات سری و بکلی سری و... افشاء و برملاء شود و یا به نوعی نظارت های مستمر و فراگیر و سرکوب کننده اعمال خواهد شد.

آری گویا بعضی از مسئولین بی بصیرت در حوزه های اجرایی و قانون گذاری کمتر از دشمنان می فهمند که البته حق هم همین است که گفته شد و کمتر می فهمند و درصددند که این لایحه استعماری و ننگین را با خوش رقصی به تصویب برسانند. که اینبار هم البته خداوند متعال و هوشیاری مردم با امربه معروف و ایمان خود لایحه مسکوت شده و این ننگ از دامانمان شاید پاک گردد.


انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه