اخبار داغ

فرمانده انتظامی نطنز خبر داد؛

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نطنز/ پلیس با جدیت با مجرمان برخورد می کند

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نطنز/ پلیس با جدیت با مجرمان برخورد می کند
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دیروز با قدرت تمام توسط ماموران کلانتری مرکزی و پلیس های تخصصی نطنز اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز سرهنگ مرتضی هادیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از تمام مردم و مسئولان شهرستان از جمله سپاه، دادگستری و اصحاب رسانه که با اطلاع رسانی دقیق اخبار پلیس این نهاد را در رسیدن به اهداف یاری می کنند قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز ,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دیروز با قدرت تمام توسط ماموران کلانتری مرکزی و پلیس های تخصصی نطنز اجرا شد.

,

وی تصریح کرد: دستگیری فروشندگان مواد مخدر با هویت های مشخص و با مقادیری مواد مخدر از نوع هرویین، دستگیری سارق اماکن خصوصی با هویت مشخص و کشف مقادیری اموال مسروقه، دستگیری چهار نفر از مصرف کنندگان مواد مخدر با مقادیری مواد مخدر از نوع شیره تریاک، توقیف تعداد دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند و همچنین توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیر مجاز نتیجه اجرای این طرح بود.

,

هادیان تاکید کرد: پلیس در برخورد با جرائم با وجود حمایت بی دریغ و بی وقفه دادستان و رییس دادگستری نطنز با جدیت تمام با مجرمان برخورد خواهد کرد.

,

وی از مردم خواست تا به منظور بالا نگه داشتن سطح امنیت منطقه اگر اخبار و اطلاعاتی از سارقان و فروشندگان مواد مخدر و همچنین مرتکبان هر نوع جرمی را دارند حتما با پلیس تماس گرفته و یا به کلانتری و پلیس های تخصصی مراجعه و با آن ها همکاری کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه