اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هرند:

فعالیت مستمر ورزشی باید در دانشگاه‌ها دنبال شود

فعالیت مستمر ورزشی باید در دانشگاه‌ها دنبال شود
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هرند گفت: فعالیت های مستمر ورزشی باید به عنوان یک هدف بلندمدت و کوتاه مدت در دانشگاه ها دنبال شود تا نشاط سالم را در بین دانشجویان سبب سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ غلام‌رضا مالکی در حاشیه کارگاه تخصصی دانش افزایی والیبال با اشاره به نقش ورزش در پویایی شهر، اظهار کرد: یکی از اهداف و در پی ان برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت دانشگاه علمی کاربردی هرند فعالیت مستمر ورزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با اشاره به نقش ورزش در جامعه، افزود: برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده حداکثری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود منطقه امری ضروری است که می‌تواند در گسترش ورزش خصوصا در بخش بانوان مفید باشد.

,

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هرند با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این دانشگاه، تصریح کرد: یکی از وظایف دانشگاه‌ها در سطح جامعه بسط و گسترش علمی در کلیه فعالیت های فنی است که دانشگاه علمی کاربردی به عنوان تنها دانشگاه فنی کشور به این مهم دست یافته و دانشگاه علمی کاربردی هرند نیز در این رابطه گام های موثری برداشته است.

,

مربی والیبال ذوب آهن در ادامه با بیان و معرفی تئوری والیبال، تصریح کرد: یکی از رشته‌هایی که به خوبی توانسته در سطح کشور در بخش بانوان فعال باشد والیبال است.

,

سپیده جعفری با اشاره به فیزیک بدنی به عنوان لازمه این رشته، تصریح کرد: خوشبختانه شرق اصفهان در بخش بانوان برای این رشته دارای پتانسیل بسیار خوبی است.

,

این کارگاه دانش‌افزایی والیبال با همکاری اداره و ورزش و جوانان بخش جلگه و دانشگاه علمی کاربردی هرند برگزار شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه