اخبار داغ

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

کاهش ۱۵ درصدی ساخت مسکن در خراسان شمالی / سودهای بالای تسهیلات بانکی دلیل کاهش ساخت و ساز

کاهش ۱۵ درصدی ساخت مسکن در خراسان شمالی / سودهای بالای تسهیلات بانکی دلیل کاهش ساخت و ساز
سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از کاهش 15 درصدی ساخت و ساز مسکن در خراسان شمالی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، جواد عمادیان فر، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال جاری بحث رکود ساخت و ساز را نه تنها در خراسان شمالی بلکه در سراسر کشور شاهد بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, جواد عمادیان فر، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما , اظهار کرد: در سال جاری بحث رکود ساخت و ساز را نه تنها در خراسان شمالی بلکه در سراسر کشور شاهد بوده ایم.,

 

,

عمادیان فر با اشاره به دلایل بروز رکود در ساخت و ساز خراسان شمالی ادامه داد: بعد از بررسی های به عمل آمده مهم ترین دلیل را می توان وضعیت نابسامان اقتصادی مردم عنوان کرد.

,

 

,

وی هم چنین تسهیلات بانکی با سود های بالا را هم دلیل دیگری بر کاهش ساخت و ساز های استان اعلام کرد و گفت: این بحث باعث پایین آمدن قدرت ریسک پذیری و سرمایه گذاری مردم در ساخت واحد های مسکونی شده است.

,

 

,

وی با مقایسه  وضعیت ساخت مسکن در چهار ماهه ابتدایی سال 97 با سال گذشته 96 اظهار کرد: این کاهش ها در خراسان شمالی به 15 درصد رسیده است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: اگر برنامه ی دولت به گونه ای باشد که درصد تسهیلات بانکی کمتر شود، مردم به سمت ساخت و سازها میل پیدا می کنند و بازار ساخت و ساز ها رونق می گیرد.

,

 

,

عمادیان فر با بیان اینکه برنامه ی دولت در سال جاری تمرکز بر بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ساخت بافت های فرسوده درصد سود تسهیلات پرداختی پایین است، استقبال بالا است.

,

 

,

انتهای خبر/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه