اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مطرح کرد

ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی برای معتادان بهبودیافته در استان مرکزی/رشد ۲۷ درصدی کشفیات موادمخدر

ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی برای معتادان بهبودیافته در استان مرکزی/رشد ۲۷ درصدی کشفیات موادمخدر
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: امسال ۱۵۰ معتاد بهبود یافته در قالب ۱۴ طرح اشتغال‌زایی در استان بکارگیری می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ نبی‌اله شاه محمدی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی روز چهارشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته مبارزه با موادمخدر استان گفت: امسال همانند سال گذشته از سوی سازمان ملل شعار روز جهانی مبارزه بامواد مخدر «اول گوش کن! گوش کردن کودکان و جوانان گام نخست رشد سالم و ایمن آنها است» تعیین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شاه محمدی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال بیش از 150 عنوان برنامه طی 20 روز منتهی به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان مرکزی برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری همایش های پیاده روی و مسابقات ورزشی، اجرای طرح های کار آفرینی، اجرای طرح های درمانی، جمع آوری معتادین متجاهر، حضور کارشناسان در مساجد، سخنرانی در خطبه های نماز جمعه و... از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای این مناسبت است.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان کرد: امسال بر اساس تصمیم مرکز سعی شده است که از ظرفیت شهرداری ها و هلال احمر در راستای مبارزه با مواد مخدر استفاده بیشتری شود.

,

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به عنوان متولی اجرای سند جامع پیشگیری از اعتیاد است، بیان کرد: این سازمان برگزاری «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف گل» و برپایی نمایشگاه ها را بر عهده خواهد داشت.

,

فعالیت 31 کمپ ترک اعتیاد در استان مرکزی

, فعالیت 31 کمپ ترک اعتیاد در استان مرکزی, فعالیت 31 کمپ ترک اعتیاد در استان مرکزی,

شاه محمدی با بیان اینکه 31 کمپ ترک اعتیاد در استان فعال است، اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته مقرر شده است تا هر یک از این کمپ ها سه نفر از معتادین را به صورت رایگان در دوره های 21 روزه ترک، اسکان دهند.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به عنوان سفیران مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: در این راستا با 300 سازمان مردم نهاد فعال در استان هماهنگی و همکاری لازم در این زمینه صورت گرفته است.

,

ایجاد 30 فرصت شغلی برای معتادان بهبود یافته

, ایجاد 30 فرصت شغلی برای معتادان بهبود یافته, ایجاد 30 فرصت شغلی برای معتادان بهبود یافته,

وی از به کارگیری 30 نفر از متعادان بهبود یافته در سه کارگاه در اراک، مرزیجران و خیرآباد خبر داد و گفت: از این تعداد افراد به کارگیری شده 10 نفر از بانوان رها شده از دام اعتیاد هستند.

,

شاه محمدی با تاکید بر اینکه امسال 14 طرح برای به کارگیری 150 معتاد بهبود یافته در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ستاد مرکزی به کارفرمایانی که اقدام بکارگیری معتاد بهبود یافته کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه با شش ماه تا یک سال تنفس و 60 درصد حق بیمه افراد نیروی کار بهبودیافته را به کارفرمایان پرداخت می کند.

,

رشد 27 درصدی کشفیات موادمخدر در استان مرکزی

, رشد 27 درصدی کشفیات موادمخدر در استان مرکزی, رشد 27 درصدی کشفیات موادمخدر در استان مرکزی,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در دو ماهه نخست امسال از رشد 27 درصدی بر خوردار بوده است، خاطرنشان کرد: در دو ماهه امسال 821 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه