اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد؛

دانش‌گرایی و مسئول سازی، لازمه تعالی ایمنی فرهنگ ترافیکی

دانش‌گرایی و مسئول سازی، لازمه تعالی ایمنی فرهنگ ترافیکی
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش مولفه‌های آموزشی در افزایش انضباط ترافیکی گفت: دانش گرایی و مسئول سازی، لازمه تعالی ایمنی فرهنگ ترافیکی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی روز چهارشنبه در قرارگاه تصادفات با اشاره به نقش مولفه‌های آموزشی در افزایش انضباط ترافیکی، کاهش حوادث رانندگی و تامین ایمنی سفر گفت: دانش گرایی و مسئول سازی لازمه تعالی ایمنی و فرهنگ ترافیک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

عزیزی با تاکید بر ضرورت نقش سازمانها و مردم در توسعه امنیتی اظهار کرد: مشارکت دستگاه ها و شهروندان در مرتفع ساختن مشکلات ترافیکی، محور اصلی تامین امنیت در این حوزه به شمار می رود.

,

وی با بیان اینکه کارکنان پلیس راه و راهور باید از هوشمندترین نیروها باشند، ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی باید با هوشیاری و توانایی در راستای برقراری نظم و امنیت عبور و مرور و جلب رضایت مندی حداکثری مردم تلاش کنند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: عامل انسانی جاده‌ای و خودرویی از جمله علل اصلی وقوع تصادفات رانندگی است که بایستی توسط نهادهای اجرایی مرتبط در سطح جاده های درون و برون‌شهری، زیرساخت‌های لازم ایمنی در راستای پیشگیری از تخلفات مسئول هر چه سریعتر فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه