اخبار داغ

در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اردستان مطرح شد؛

طرح محله محور مبارزه با مواد مخدر در اردستان اجرایی می شود/ پرداخت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به بهبودیافتگان

طرح محله محور مبارزه با مواد مخدر در اردستان اجرایی می شود/ پرداخت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به بهبودیافتگان
همه ادارات مکلف هستند تا نیروی مقاومت بسیج را به عنوان مجری طرح محله محور مبارزه با مواد مخدر حمایت و دفاع لازم را داشته تا طرح به سرانجام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حمید رضا تأملی امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان اظهار کرد: هر طرحی برای برنامه ریزی و موفق شدن نیازمند یک مجری دارد تا پس زمینه و همیاران طرح را راهنمایی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: همه ادارات مکلف هستند تا نیروی مقاومت بسیج را به عنوان مجری طرح محله محور مبارزه با مواد مخدر حمایت و دفاع لازم را داشته تا طرح به سرانجام برسد.

,

فرماندار اردستان گفت: مجموعه فرمانداری در قالب چهار کلمه اساسی و راهبردی در سطح شهرستان حرکت کرده و برنامه هماهنگی، هدایت، حمایت و نظارت خود را در کلیه جلسات دارد.

,

تأملی با بیان اینکه از نوع ارجاعات مکاتبات ادارات به فرمانداری مشخص می شود که ادارات برای هر نوع همیاری از فرمانداری درخواست می کنند، تصریح کرد: زمانی نشانه موفقیت وجود دارد که این نوع مکاتبات کم شود.

,

وی تاکید کرد: جایگاه کارشناسان در ادارات باید مشخص شود تا در خصوص موضوع جلسات بررسی صورت گرفته و در جلسات نهایی مطرح تا ماحصل کارها را در آنجا بررسی کنیم.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: ما در مجموعه ساختارهای ادارات مجبور به پیشرفت به سمت نتیجه گرایی هستیم و در جلسه برنامه ریزی ادارات چهار تا پنج  کاری را که قرار است در سال به نتیجه برساند اعلام کنند.

,

تأملی با اشاره به این موضوع که کارهایی که از سوی ادارات پیشنهاد می شود باید از درجه اهمیت برخوردار باشد افزود: کارها باید از سنتهای قبلی خارج شود.

,

وی یادآوری کرد: مواد مخدر و مضرات آن را همه می دانند و آمار هم نزولی نیست، لذا به این سمت برویم تا ساختارها را به سمت نتیجه گیری سوق داده و نمره قبولی بگیریم.

,

فرماندار اردستان افزود: ماموریت مبارزه با مواد مخدر  مربوط به کل شهرستان اردستان است و شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان موظف به اجرای طرح پیشنهادی است.

,

پرداخت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان مواد مخدر در اردستان

, پرداخت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان مواد مخدر در اردستان, پرداخت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان مواد مخدر در اردستان,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان اردستان و همچنین درخواست مسئولان و مردم کمپ ترک اعتیاد شهرستان راه اندازی شد.

,

محمد علی مطلب زاده گفت: به منظور پیشگیری از اعتیاد آموزش های لازم از خرداد ماه شروع شده برای ادارات، دانشجویان، دانش آموزان و زنان سرپرست خانواده که جزء برنامه هدف بهزیستی است صورت می گیرد.

,

وی افزود: برنامه های آموزشی مدونی آماده شده تا برای ماه های آینده که با همکاری کلیه ادارات شهرستان به ویژه آموزش و پرورش و کارخانجات انجام خواهد شد.

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان با بیان اینکه در زمینه اعتبارات و کمک به ترک اعتیاد برنامه های خوبی وجود دارد، تصریح کرد: در زمینه توانمندسازی با پرداخت وام خوداشتغالی اقدام های خوبی صورت گرفته که در این ارتباط بیش از 70 پرونده آماده پرداخت به بهبود یافتگان است.

,

مطلب زاده تصریح کرد: سقف پرداختی ها به بهبودیافتگان 200 میلیون ریال بوده که در این زمینه و سال گذشته 56 وام خوداشتغالی به مبلغ 9 میلیارد و 300 میلیون ریال پرداخت شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: کل وام پرداختی توسط بهزیستی در سال گذشته 107 فقره و کل تسهیلات یک میلیارد و 750 میلیون تومان بوده که 53 درصد آن به بهبودیافتگان پرداخت شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه