اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان به کشور بازگشت

وزیر ورزش و جوانان به کشور بازگشت
حضور محمدرضا داورزنی، عبدالحمید احمدی (معاونان وزیر ورزش و جوانان) و همچنین سایر مدیران این وزارت ورزش و جوانان منتفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پس از پرداخت پاداش پیروزی ملی پوشان دوشنبه شب به تهران بازگشت. وزیر ورزش و جوانان با حضور در محل کمپ تیم ملی ایران، پاداش پیروزی آنان مقابل مراکش در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه را، به آنها پرداخت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مسعود سلطانی‌فر , , مراکش ,

, ,

پیش از این شنیده شده بود با بازگشت مسعود سلطانی‌فر قرار است محمد رضا داورزنی و عبدالحمید احمدی دو معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان نمایندگان وزرات ورزش راهی روسیه شوند تا بازی ایران مقابل اسپانیا و پرتغال را از نزدیک تماشا کنند، اما یک منبع آگاه  در وزرات ورزش و جوانان گفت: برنامه ای برای اعزام معاونان و مدیران وزرات ورزش و جوانان به روسیه وجود ندارد و قرار نیست هیچ کدام از معاونان و سایر افراد وزارت ورزش طی روزهای آینده به روسیه اعزام شوند.

,

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه پیشنهادات زیادی برای اعزام به روسیه مطرح بود، افزود: تنها قرار است حیدرعلی کامیاب، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس به روسیه اعزام شود و اعزام‌های بعدی وجود نخواهد داشت.

, حیدرعلی کامیاب,

منبع: مشرق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه