اخبار داغ

205 پرونده تخلف صنفی در اردستان تشکیل شد؛

جریمه 3میلیارد ریالی اصناف متخلف اردستان/نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی در اردستان برگزار می شود

جریمه 3میلیارد ریالی اصناف متخلف اردستان/نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی در اردستان برگزار می شود
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: بر اساس رأی صادره در خصوص تخلفات صنفی اردستان در سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال جریمه صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد رضا باقری پیش از ظهر امروز در نشست خبری در اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان اظهار کرد: درسه ماهه اول امسال بیش از یک هزار و 170 بازرسی انجام شده که در این رابطه 205 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده که 90 مورد آن منجر به صدور رأی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: بر اساس رأی صادره در خصوص تخلفات صنفی اردستان در سال گذشته بیش از سه میلیارد ریال جریمه صورت گرفته است.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: تعداد واحد صنفی شهرستان دو هزار و 700 مورد بوده که یک هزار و 930 مورد آن فعال و در حوزه اصناف شهرستان سه هزار نفر مشغول به کار هستند.

,

وی تاکید کرد: بیش از 550 مورد بازرسی با حضور 17 گشت مشترک در خرداد انجام شده که در این رابطه 45 پرونده تشکیل و به تعزیرات معرفی شده است.

,

نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی به زودی در اردستان برگزارمی شود

, نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی به زودی در اردستان برگزارمی شود, نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی به زودی در اردستان برگزارمی شود,

رئیس اتاق اصناف اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: کلیه افراد برای توزیع اجناس در داخل شهرستان باید دارای مجوز بوده و در غیر این صورت خلاف قانون خواهد بود.

,

مهدی بهفر گفت: به مناسبت روز اصناف به مدت یک هفته کلیه صنوف که پروانه خود را تمدید یا نگرفته اند می توانند از تخفیف 50 درصدی برخوردار شوند.

,

وی تاکید کرد: به منظور حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی نمایشگاه توزیع محصولات ایرانی به زودی در اردستان برگزار خواهد شد.

,

رئیس اتاق اصناف اردستان خاطرنشان کرد: بر اساس مستندات موجود در سال گذشته کل گردش مالی اتاق اصناف اردستان 150 میلیون ریال بوده است.

,

بهفر با بیان اینکه هر شخصی که بخواهد مغازه ای را باز کند موظف است به اتاق اصناف مراجعه و مجوز دریافت کند، تصریح کرد: اردستان دارای 12 اتحادیه است که افراد می توانند برای دریافت مجوز به آنها مراجعه کنند.

,

وی تصریح کرد: صدور پروانه کسب برای واحدهای مسکونی که تحاری نیستند ممنون بوده و هر گونه تبلیغات صنفی در فضای مجازی طبق قانون صنفی نیاز به مجوز از اتحادیه مربوطه دارد.

,

رئیس اتاق اصناف اردستان یادآوری کرد: موضوع بازرسی اساس و ضرورت کار اتاق اصناف بوده  و مسئولان عالی شهرستان بر این موضوع تاکید دارند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه