اخبار داغ

شهردار قرچک:

طرح بازسازی و ترمیم جدول های سطح شهر قرچک در حال اجرا است

طرح بازسازی و ترمیم جدول های سطح شهر قرچک در حال اجرا است
شهردار قرچک گفت: با هدف بهبود شرایط معابر شهری و بهسازی مناظر شهری طرح ترمیم و بازسازی جدول های سطح شهر قرچک در دست اجرا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن شریف شهردار قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار قرچک آنلاینبا اشاره به ضرورت بهسازی خیابان ها و کوچه های سطح شهر، اظهار داشت: در جهت رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر عبور و مرور طرح بازسازی و ترمیم جدول های سطح شهر در حال اجرا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ؛, قرچک آنلاین,

وی در تشریح جزئیات و پیشرفت های این طرح بیان کرد: در این راستا شهرداری عملیات زیرسازی معابر اصلی و فرعی در را آغاز نموده که طی روزهای اخیر جدولگذاری تعدادی از آنها به اتمام رسیده و آسفالت برخی از آن ها نیز انجام شده و تعدادی دیگر در روزهای آینده انجام خواهد شد.

,

شریف با بیان پروژه های اجرا شده در سطح شهر، افزود: عملیات تعویض جدول خیابان اصلی حد فاصل مسجد جامع تا میدان کلانتری به طول هزار 500 متر، اطلاح جدول جاده سلامت در ضلع شمالی به طول 2 هزار متر، اطلاح جدول نهر شهرک طلائیه جنب سالن ملائک به طول هزهر 500 متر، تعویض و لکه گیری جدول متاطق سه گانه و اطلاح جدول خیابان اصلی مافین آبادتفکیکی حسینی به متراژ 200 متر در حال اجرا است و گمربندی شمالی روبروی پلیس +10، باهنر 7، شهاب 2، خیابان مافین آباد به طول 2 هزار 500 متر تخریب و بازسازی جدول گذاری شد.

,

وی در رابطه با اهداف اجرای طرح های بهسازی معابر شهری، تشریح کرد: هدف از اجرای این طرح ها ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری، تسهیل در تردد و عبور و مرور و همچنین ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری می باشد.

,

وی در پایان باتوجه به این امر که در آینده نیز طرح هایی برای بهبود شرایط کوچه ها و خیابان های سطح شهر اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است اجرای چنین پروژه هایی باعث افزایش و توسعه فضای شهری و همچنین اصلاح و بهبود معابر فرعی و اصلی سطح شهر گردد و رضایت همشهریان قرچکی را در بر داشته باشد، چرا که تمام این طرح ها در راستای رفاه حال آن ها می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه