اخبار داغ

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری قدس مطرح کرد

آگاهی بخشی ابزاری مهم در کاهش آسیب های اجتماعی

آگاهی بخشی ابزاری مهم در کاهش آسیب های اجتماعی
معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری قدس بر لزوم آگاهی بخشی به جامعه و اجتماعی کردن امر مبارزه با اعتیاد برای دستیابی به کاهش نرخ شیوع اعتیاد در شهر، تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز به ریاست فرماندار قدس در سالن جلسات فرمانداری با حضور معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری، نماینده نیروی انتظامی، معاونت خدمات شهر شهرداری قدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

اینانلو اظهار داشت: واقعیت که در جامعه با آن روبرو هستیم، بلیه اعتیاد که خانواده ها را درگیر کرده است و عمدتاً هم ناخواسته و از روی غفلت است.

,

وی افزود: جامعه و خانواده ها آنقدر درگیر این مسئله شدند که دولت و نظام پای کار آمده و امور آگاهی بخشی به مردم را آغاز کرده .

,

اینانلود گفت: امروز اعتیاد چند درصد از جامعه را فراگرفته است و چه تعداد شهید در نیرو انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کشور کرده ایم و چند درصد از زندان های کشور را افرادی که دامن گیر این موضوع شدند تشکیل می دهد و چقدر تبعات دارد.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شاید تکرار باشد سخنم اما باید گفت که چرا همه چیز در تورم است اما مواد مخدر هرساله کاهش قیمت دارد و با کمترین قیمت در دسترس قرار می گیرد.

,

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری قدس عنوان کرد: لزوم آگاهی بخشی به جامعه و اجتماعی کردن امر مبارزه با اعتیاد برای دستیابی به کاهش نرخ شیوع اعتیاد در شهر، باید مورد توجه دستگاههای فرهنگی قرار گیرد.

,

اینانلو افزود: کمپ های ترک اعتیاد باید ابتدا ظرفیت های خود را مورد توجه قرار دهند و از افراد بومی جذب داشته باشند و بعد در صورت داشتن ظرفیت و امکانات از خارج از شهر هم می توانند پذیرش کنند.

,

وی تصریح کرد: ایجاد جامعه امن و آرام هدف همه ارگان‌هاست و شهرداری و نیروی انتظامی با تعامل می‌توانند این احساس امنیت را در مردم بیشتر کنند.

,

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری قدس در پایان بر لزوم راه‌اندازی گرمخانه به همت شهرداری قدس تاکید کرد و گفت: به منظور ساماندهی و اقامت شبانه کارتن خواب‌ها و در راه‌ماندگان به عنوان وظایف قانونی شهرداری‌ها به ویژه در کلانشهرها می باشد که باید هر چه سریعتر این پروژه در شهر اجرا شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه