اخبار داغ

فرماندار قدس:

همه وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ نماز بکوشیم

همه وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ نماز بکوشیم
اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان قدس با حضور مسئولان شهرستانی با محوریت ترویج فرهنگ نماز در ادارات به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، پیش از ظهر امروز اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان قدس با حضور مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

علی اصغر ناصر بخت فرماندار قدس در این جلسه با اشاره به مباحثی در پیرامون اهمیت نماز و آثار و برکات این فریضه ی بزرگ الهی اظهار داشت: امام حسین(ع) یکی از اهداف قیام خود را اقامه نماز و حفظ ارزشهای راستین دین اسلام بیان میکند.

,

وی افزود: هدف امام حسین(ع) در واقعه کربلا از برجسته ترین صحنه هایی است که در تاریخ دینی ما وجود دارد و از این رو بر همه ما لازم است که اهتمام و توجه ویژه نسبت به تحقق این فریضه ی الهی بعمل آوریم.

,

فرماندار قدس گفت: اهمیت نماز و برپایی آن بر کسی پوشیده نبوده و همه ما وظیفه داریم در ترویج فرهنگ نماز بکوشیم تا سلامت اخلاقی جامعه حفظ شود.

,

ناصر بخت خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت در ادارات را موجب وحدت، همدلی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری و مردم داری در بین مسئولین و کارکنان خواهد شد.

,

وی بیان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید بهترین مکان اداره خود را به نمازخانه اختصاص داده و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز اهتمام داشته باشند.

,

در ادامه احمدی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان قدس به تشریح برنامه های ستاد در سال ۹۷ پرداخت و وظایف هریک از دستگاه ها را در راستای ترویج و توسعه فرهنگی نماز بر اساس آیین نامه هیأت وزیران قرائت نمود.

,

احمدی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نماز افزود: همه ما در زمینه برپایی نماز و اشاعه این فریضه الهی مسئول هستیم و باید در این زمینه دغدغه داشته باشیم .

,

وی ادامه داد: با مثبت ارزیابی کردن فعالیت و عملکرد شورای اقامه نماز شهرستان بر بستر سازی و تهیه زیر ساخت های مناسب اقامه نماز، آموزه های دینی در مهدهای کودک و پیش دبستانی و تبلیغ نماز در سطح ادارات توسط روابط عمومی ادارات و بررسی وضعیت مساجد و کاستی ها، نظارت بر نماز خانه و سرویس های بهداشتی پارکها و مدارس، برگزاری دوره های نماز، برگزاری نشست های دانش آموزی با موضوع نماز، برپایی نماز جماعت در سطح مراکز آموزشی با حضور مسئولین به صورت دوره ای ، اقامه نماز در سطح دستگاه های اجرایی با امامت روحانیون شهرستان، اعزام مبلغان حوزه علمیه خواهران، احداث نمازخانه در واحدهای تجاری تأکید فراوان داشت.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه