اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

23 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است

23 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سال‌های 1397 تا سال 1401 اعتبار به میزان 23 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هوشنگ عشایری ظهر امروز در جلسه ستاد باز آفرینی با اشاره به ارتقا خدمات روبنایی در استان‌ها اظهار داشت: دولت و شهرداری ‌ها برای خدمات روبنایی‌ کمک می‌کنند و سهم دولت در این بخش در مقیاس بزرگ‌تر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: خدمات زیر بنایی دارای دو بخش است که تاسیسات شهری صد در صد بر عهده دولت است و بخش دوم فضاهای عمومی شهری مثل پارک‌ها و معابر که مشترک با شهرداری‌ها و دولت است.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی به شش فعالیت غیر کابری و نرم افزاری در این حوزه اشاره و عنوان کرد: این طرح در غالب توان افزایی اقتصادی و اجتماعی است که تغییر ماهیت این برنامه به ظرفیت سازی و شبکه سازی به مفهوم ورود جامعه به مسله بازآفرینی شهری است.

,

وی خاطر نشان کرد: 55 هزار میلیارد تومان در سال 96 بودجه مصوب شهرداری‌‌ها بوده که حدود 8 هزار و 700 میلیارد تومان در سال شهرداری‌ها در بافت‌های ناکار آمد شهری کار می‌کنند.

,

عشایری گفت: در برنامه ریزی کشوری میزان بودجه شهرداری‌ها 7 هزار میلیارد تومان است که سالانه یک هزار و 700 میلیارد تومان بیش از پیش‌بینی بودجه کشوری شهرداری‌ها در این محلات هزینه می‌کنند.

,

وی گفت: برای سال‌های 1397 تا سال 1401 اعتبار به میزان 23 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

,

پارکینگ طبقاتی نصرالله خان زنجان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد

, پارکینگ طبقاتی نصرالله خان زنجان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد, پارکینگ طبقاتی نصرالله خان زنجان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد,

سعید بیات نیز در این جلسه با مشارکت ستاد باز آفرینی بخش‌هایی در استان زنجان احداث و بهسازی شده که احداث سراهای محله٬ بهسازی معابر و احداث پارکینگ‌ها بخشی از این اقدامات است.

,

وی با اشاره به ثبت تخفیفات صدور پروانه برای باز آفرینی بافت‌ها که بالغ بر 9 میلیارد تومان است ابراز کرد: برنامه‌هایی که برای سال جاری در نظر گرفته شده است 16 میلیارد تومان برآورد شده است.

,

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زنجان با اشاره به کمبود سرانه‌های فضای سبز در استان گفت: با مشارکت شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی فضایی به مساحت1.8 هکتار برای فضای سبز در سال جاری در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به ساماندهی خیابان شهید مدنی عنوان کرد: طراحی و ساماندهی خیابان شهید مدنی که به طول 880 متر به اتمام رسیده و آماده است تا از منابع شهرداری برای این پروژه‌ها استفاده کنیم.

,

بیات ابراز کرد: احداث مرکز کنترل ترافیک که در سال 97 مورد بهره برداری قرار گرفت که بر سهولت تردد در شهر زنجان کمک می‌کند.

,

وی با اشاره به احداث پارکینگ‌ها در محدوده بافت‌ها تصریح کرد: احداث پارکینگها بالغ بر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در سه نقطه از شهر اجرا می‌شود پارکینگ طبقاتی نصرالله خان که به اتمام رسیده است و در یک ماهه اینده به بهره برداری خواهد رسید.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه