اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک خبر داد:

برگزاری 50 برنامه ورزشی در طرح اوقات فراغت قرچک

برگزاری 50 برنامه ورزشی در طرح اوقات فراغت قرچک
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک از برگزاری 50 برنامه ورزشی در طرح اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ محسن خادمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک که با محوریت برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، از برگزاری برنامه مختلف ورزشی جهت اوقات فراغت جوان در فصل تابستان خبر داد و افزود: تلاش ما در اداره ورزش و جوانان این است که در فصل تابستان به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در مناطق مختلف شهر و بخصوص حاشیه‌نشین پرداخته شود.
وی گفت: امسال توسط اداره ورزش و جوانان 50 برنامه اوقات فراغت در سطح شهرستان قرچک برگزار خواهد شد که با کمک هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌های خصوصی و دستگاه‌های عضو ستاد اوقات فراغت انجام می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: ساماندهی فعالیت‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت در حوزه ورزش و شناسایی استعدادهای ورزشی و جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان ازجمله اهداف اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.
مهارت‌آموزی به دانش آموزان در دستور کار آموزش‌وپرورش
مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک نیز در این جلسه با تبریک عید فطر بابیان اینکه اوقات فراغت در خانواده‌ها نیاز به بازتعریف دارد، اظهار داشت: مقوله اوقات فراغت با تفریح و سرگرمی باید جدا کرد و این‌زمانی است که می‌تواند یک مهارت را کسب کرد.
وی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند در بحث آموزش به دانش آموزان نقش بسزایی در اوقات و فراغت جوانان به آموزش‌وپرورش کمک کند.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: امسال برنامه مهارت‌آموزی به دانش آموزان، علاوه بر فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اردویی در دستور کار آموزش‌وپرورش قرچک قرار دارد.
نیکبخت در ادامه گزارشی از فعالیت‌ها و کارهای صورت گرفته در سال قبل اوقات فراغت جوانان بیان کرد و افزود: می‌بایست باسیاست گذاری‌های مختلف و ارتباط با سایر ادارات بتوانیم عملکرد و بازدهی خوبی برای دانش آموزان در فصل تابستان داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه