اخبار داغ

استاندار مرکزی اعلام کرد

تعهد ۲۱ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز استان مرکزی

تعهد ۲۱ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز استان مرکزی
استاندار مرکزی گفت: در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان امسال حدود ۲۱ میلیارد تومان مجمع خیرین به آموزش و پرورش تعهد خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده، استاندار مرکزی ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی با بیان اینکه نقش خیرین مدرسه ساز در رفع مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی و رفع مشکلات موجود در آموزش و پرورش قابل تقدیر است, گفت: به دلیل کمبود اعتبارات دولت به تنهایی قادر به رفع کمبودهای فضای آموزشی نخواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده با اشاره به اینکه خیرین استان در امر مدرسه سازی مشارکت خوبی دارند, اظهار کرد: حدود ۲۱ میلیارد تومان از فردا همزمان با برگزاری جشنواره توسط مجمع خیرین به آموزش و پرورش تعهد داده می شود که امیدواریم این میزان باز هم افزایش یابد.

,

وی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز نقطه قوت برای نظام آموزشی هستند, ادامه داد: استفاده بهینه از این فرصت مهم می تواند گسترش روزافزون فرهنگ خیرخواهی و نیک اندیشی را در جامعه به دنبال داشته باشد.

,

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی:

, رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی:,

ساخت اولین مدرسه هوشمند استان مرکزی توسط خیرین

, ساخت اولین مدرسه هوشمند استان مرکزی توسط خیرین, ساخت اولین مدرسه هوشمند استان مرکزی توسط خیرین,

علی فخاری، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی با اشاره به سابقه فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان مرکزی گفت:۲۰امین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی امسال در ۳۱ خرداد ماه در فرهنگسرای شهر اراک برگزار خواهد شد.

,

فخاری با اشاره به اینکه ساخت مدارس در هر نقطه ای بر اساس نیازسنجی انجام می شود, اظهار کرد: بر اساس نیاز هر منطقه آموزش و پرورش خیرین را به برای کمک به آن نقطه معرفی می کنیم.

,

وی با تقدیر از حمایت های خیرین بیان کرد: اولین مدرسه هوشمند و اولین دارالقرآن و مدرسه سلامت به همت خیرین در این استان ساخته شده است.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی:

, مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی:,

فعالیت ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در استان مرکزی

, فعالیت ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در استان مرکزی, فعالیت ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در استان مرکزی,

محمد صادق قائمی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی با اشاره به فعالیت  بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در استان مرکزی گفت: امسال به همت خیرین مدرسه ساز ۴۵ پروژه بزرگ به آموزش و پرورش استان تحویل داده خواهد شد.

,

قائمی اظهار کرد: این پروژه ها در مساحت ۵۵ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه ساز به اتمام خواهد رسید.

,

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۸۳ پروژه تاکنون توسط مجمع خیرین مدرسه ساز ثبت شده است, خاطرنشان کرد: حدود ۲۷۲۰ کلاس درس در این پروژه ها ساخته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه