اخبار داغ

فرماندار شهرستان شهریار:

راه ورود بانوان شهرستان شهریار به سطوح مدیریتی کشور باید هموار شود

راه ورود بانوان شهرستان شهریار به سطوح مدیریتی کشور باید هموار شود
اولین جلسه هماهنگی کمیته امور بانوان شهرستان شهریار در اداره فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ،  اولین جلسه هماهنگی کمیته امور بانوان شهرستان شهریار در اداره فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

در این جلسه نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، فرنیانپور معاون سیاسی انتظامی فرماندار، شعبانی مشاور فرماندار در امور بانوان و نمایندگان بانوان در دستگاه ها و ادارات شهرستان شهریار حضور داشتند.

,

نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این جلسه ضمن اشاره به نقش بانوان در اداره امور کشور گفت: دولت دیدگاه ارزشمندی نسبت به نقش بانوان در اجرای امور کشور دارد، بانوان با افزایش توانایی ها، توانمندی ها و استعدادهای خود در عرصه های مختلف می توانند باعث تغییر وضعیت خود در ادارات شوند.

,

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: قطعا بانوان نقش های مهم و حیاتی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارند لذا باید با فراهم کردن امکانات لازم، راه را برای ورود بانوان به سطوح مدیریتی بالا در کشور هموار کرد.

,

طاهری بیان کرد: شهرستان شهریار پتانسیل های بالایی در حوزه فعالیت های بانوان دارد به همین دلیل می توان با بهره گیری از تسهیلات در زمینه های کار، تولید و اشتغال، زمینه های فعالیت های بانوان را افزایش داد.

,

وی در پایان گفت: همه مسئولین شهرستان شهریار موظف هستند تا نقش خود را در حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به خوبی ایفا کنند چرا که افزایش سطح آگاهی در تصمیم گیری ها و انتخاب های ما تاثیر دارد.

,

بانوان

, بانوان , بانوان ,

بانوان

, بانوان , بانوان ,

بانوان

, بانوان , بانوان ,

بانوان

, بانوان , بانوان ,

بانوان

, بانوان , بانوان ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه