اخبار داغ

روحانی:

صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن است

صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن است
رئیس‌ جمهور کشورمان با بیان اینکه صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن برای ضربه زدن به اعتماد و امید مردم است، گفت: ملت ایران در برابر توطئه‌ها هرگز تسلیم نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشستی با رئیس، معاونان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، با بیان اینکه مدیران صدا و سیما در شرایط کنونی مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و با آگاهی نسبت به آن با تمام توان به وظایف خود عمل می‌کنند، ‌اظهار داشت: اهمیت صدا و سیما مورد اجماع است و تعامل میان دولت و رسانه ملی که در متن مسایل فکری، ‌فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای کشور قرار دارند، بسیار حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس جمهور در این جلسه که مسئولان اطلاع‌رسانی دولت نیز حضور داشتند، رئیس سازمان صدا و سیما را به عنوان خط رابط اصلی میان دولت و رسانه ملی دانست و با تأکید بر اینکه امروز سرمایه اجتماعی، ارزشمندترین عنصر در کشور به شمار می‌رود، گفت:‌ تقویت اعتماد و انسجام میان مردم و نظام یک اصل اساسی بوده و رسانه ملی می‌تواند در این راستا نقش مؤثری در امیدآفرینی و نشاط در کشور داشته باشد.

,

روحانی صدا و سیما را یکی از ارکان تأثیرگذار و اصلی در امنیت ملی و حیات نظام برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که کینه‌توزترین دشمنان تندرو در برابر ملت ایران قرار گرفته و به خاطر ۴۰ سال موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، منطقه‌ای و پایداری اقتصادی در سال‌های اخیر؛ نه تنها نسبت به نظام بلکه با نقشه، نام و مردم ایران کینه‌توزانه دشمنی می‌کند.

,

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دشمنان از اینکه ملت ایران در مراحل گوناگون موفقیت‌های بزرگ به دست آورده‌اند، عصبانی هستند، افزود: برگزاری انتخابات پرشور، با حضور تمامی افکار، عقاید، مذاهب و قومیت‌ها در کشور پهناور ایران مبارزه با داعش در منطقه و نقش تأثیرگذار ایران در ثبات و امنیت منطقه و جلوگیری از تفرقه‌افکنی دشمنان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین موجب ناراحتی دشمنان کینه‌توز و بی‌تدبیر ملت ایران شده و آنها به دنبال این هستند تا اقتدار این ملت و نظام را در هم بشکنند.

,

روحانی ادامه داد: در این شرایط علیرغم آنکه ملت ایران در برابر توطئه دشمنان همواره بیدار و هوشیار بوده و در مراحل مختلف ایستادگی کرده‌اند، اما صدا وسیما در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن قرار دارد.

,

رئیس جمهور رسانه ملی را دستگاهی توانمند در تبلیغات و موج‌آفرینی مثبت دانست که اکثر مردم به آن مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: امروز که ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران در بیشتر نقاط جهان اثرگذار بوده و بسیاری از کشورها و ملت‌های جهان به این ارزش‌ها دل بسته‌اند، دشمنان به دنبال توطئه‌افکنی علیه این ارزش‌ها هستند که باید با تلاش و فداکاری در برابر اقدامات آنها مقاومت و ایستادگی کنیم.

,

روحانی با تأکید بر اینکه مطمئناً ملت ایران در برابر توطئه‌ها و فشارهای بی‌منطق دولت آمریکا هرگز تسلیم نشده و آنها نیز هیچ‌وقت به اهداف خود نخواهند رسید، گفت: باید تلاش کنیم، هرگونه نگرانی مردم نسبت به آینده را که هدف دشمن است، کاهش داده و اطمینان دهیم که هرگز اجازه نخواهیم داد مردم برای تأمین نیازمندی‌های ضروری‌شان دچار مشکل شوند.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت اجازه نمی‌دهد که عرصه تولید به هر قیمتی از پا بیفتد و دچار اختلال شود، گفت: رسانه ملی می‌تواند با برنامه‌سازی مناسب در تقویت امید و نشاط در جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و افکار عمومی را برای مقابله و ایستادگی در برابر فشار هدفمند دشمنان هر چه بیشتر بسیج کند.

,

روحانی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در سال‌های اخیر در بخش‌َهای مختلف، گفت: امروز همه باید رقابت‌ها، گلایه‌ها و ناراحتی‌ها را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی در کنار هم به دنبال عبور از مشکلات باشیم.

,

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مطمئناً دولت، مجلس و سایر ارکان نظام در کنار مردم و با هدایت‌های رهبری بر مشکلات فائق آمده و دشمنان را مأیوس خواهند کرد، گفت: اگر در برابر بدخواهی‌ها و توطئه دشمنان مستحکم، ایستادگی کنیم، هرگز نمی‌توانند صدمه‌ای به ملت و نظام ایران وارد کنند.

,

پیش از سخنان رئیس جمهور دکتر علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه امروز به واسطه توطئه‌افکنی و فتنه دشمنان علیه ملت ایران در شرایط جدیدی قرار داریم، گفت: مطمئناً دولت توانمند است و با کمک دیگر بخش‌های نظام از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

,

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیما براساس تأکیدات مقام معظم رهبری، همواره خود را همکار، همدل و حامی دولت می‌داند، گفت: تلاش همه ما بر این است تا یاری‌کننده دولت در اجرای سیاست‌هایش باشیم، چرا که موفقیت دولت را در راستای موفقیت مردم و نظام اسلامی قلمداد می‌کنیم.

,

علی‌ عسگری با تأکید بر ضرورت تقویت امید، همدلی و وحدت در کشور برای مقابله با فشارها و هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های انجام شده در راستای غلبه بر این فضا و امیدآفرینی و توسعه نشاط در کشور ارایه کرد.

,

همچنین معاونین و مدیران ارشد رسانه ملی نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها ونقطه‌نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه‌های تخصصی خود ارایه کردند.

,

حفظ انسجام، وحدت ملی و تقویت فضای نشاط و امید در جامعه؛ تلاش برای تولید فیلم‌ها و سریال‌های فاخر و ممتاز، رعایت استانداردهای حداکثری در برنامه‌سازی در راستای جذب مخاطب بیشتر، ضرورت کمک و پشتیبانی بیشتر دولت از روند برنامه‌سازی در رسانه ملی، توسعه شبکه‌های رادیویی، ضرورت تقویت مشارکت و حضور مسئولان و دست‌اندرکاران در رسانه ملی، حمایت از کالای ایرانی، ضرورت پاسخگویی به موقع در زمینه مسایل مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، ضرورت هماهنگی بیشتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با رسانه ملی و ایجاد کارگروهی متشکل از نمایندگان دولت و رسانه ملی در راستای تقویت همکاری‌ها، حمایت حقوقی و قانونی از شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی در راستای ترویج سیاست‌های کشور در حوزه دیپلماسی عمومی و نشر انقلاب اسلامی، ارایه توانمندی‌های کشور در شبکه‌های بین‌المللی با هدف جذب سرمایه گذاری و توسعه گردشگری، ضرورت تقویت و به روزرسانی تجهیزات و دستگاه‌های فنی صدا و سیما و تقویت حضور رسانه ملی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله مواردی بود که معاونان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما در این نشست مطرح کردند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه