اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

شکل‌گیری بزرگترین جنایات غرب علیه بشریت در جام جهانی/ملت یمن هرگز تسلیم نمی‌شود

شکل‌گیری بزرگترین جنایات غرب علیه بشریت در جام جهانی/ملت یمن هرگز تسلیم نمی‌شود
یک تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به جنایات انتلاف پنج گانه سعودی علیه ملت مظلوم یمن گفت: کشتار مردم یمن در حالی اتفاق می‌افتد که تمام افکار عمومی به سمت مسابقات جام جهانی معطوف شده و خبرهای این جنایات در لابه‌لای اخبار دیگر گم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد یاری، تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ در خصوص حملات عربستان به یمن گفت: عربستان چهار سال گذشته اعلام کرد که ظرف مدت یک هفته و نهایت در دو هفته یمن را به اشغال خود درآورده و ضمن نابودی «انصارالله»، دولت موقت خود را در این کشور بر سر کار خواهد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

یاری ادامه داد: امروز با گذشت چهار سال نه تنها عربستان و هم پیمانانش به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده‌اند، بلکه طی این مدت شکست های سنگینی را از مردم یمن متحمل شده‌اند.

,

وی ادامه داد: عربستان در ائتلاف با امارات، فرانسه، آمریکا، اسرائیل و انگلیس در جدیدترین اقدامات خود حمله به بندر «الحدیده» را در دستور کار قرار داده‌اند ولی علیرغم اینکه چندین روز از این حمله می گذرد تا به امروز در یمن ناکام مانده‌اند.

,

مقاومت ملت یمن، ائتلاف پنج گانه سعودی را متحمل شکست کرده است

, مقاومت ملت یمن، ائتلاف پنج گانه سعودی را متحمل شکست کرده است, مقاومت ملت یمن، ائتلاف پنج گانه سعودی را متحمل شکست کرده است,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به همراهی انگلیس و فرانسه با رژیم سعودی در حمله به یمن گفت: در حملات اخیر به مانند گذشته، مقاومت جانانه یمنی‌ها آن هم با دستان خالی پیروز میدان شد به طوری که تلفات سنگینی را به نیروهای متجاوز سعودی و هم پیمانان غربی آن وارد و این ائتلاف پنج گانه سعودی را با یاس و ناامیدی همراه ساخت.

,

ادعای کذب ائتلاف سعودی-اماراتی مبنی بر تصرف فرودگاه الحدیده

, ادعای کذب ائتلاف سعودی-اماراتی مبنی بر تصرف فرودگاه الحدیده, ادعای کذب ائتلاف سعودی-اماراتی مبنی بر تصرف فرودگاه الحدیده,

وی با تاکید بر اینکه همراهی فرانسه و انگلیس در این حملات گویای این امر است که آنان به دنبال نفوذ در خاورمیانه و تقسیم حوزه قدرت در این منطقه هستند، گفت: در این شرایط ائتلاف سعودی و اماراتی با هم پیمانان غربی برای خروج از فضای سنگین موجود با فضاسازی رسانه‌ای به دروغ اعلام کردند که فرودگاه الحدیده را به تصرف در آورده‌اند.

,

یاری با تاکید بر اینکه تصرف بندر الحدیده تنها راه تنفس مردم یمن است، گفت: بندر الحدیده تنها راه ارتباطی یمن برای تامین مواد غذایی بوده و تصرف آن موقعیت طلایی را برای ائتلاف سعودی‌ و غرب فراهم می کند.

,

شکل‌گیری بزرگترین جنایات غرب علیه بشریت در جام جهانی

, شکل‌گیری بزرگترین جنایات غرب علیه بشریت در جام جهانی, شکل‌گیری بزرگترین جنایات غرب علیه بشریت در جام جهانی,

این استاد دانشگاه بیان کرد: همه این جنایت ها در شرایطی اتفاق می افتد که تمام افکار عمومی به سمت مسابقات جام جهانی فوتبال معطوف شده و خبرهای این جنایات در لابه‌لای اخبار جام جهانی گم شده است؛ البته شواهد بیانگر این موضوع است که غرب همواره در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی بزرگترین جنایت ها را علیه بشریت رقم زده و کسی هم توجه ای به این موضوع ندارد.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز انسان قرن بیست و یک دچار جاهلیت مدرنیته شده است، بیان کرد: در شرایطی که میلیون ها نفر در فجیع‌ترین شرایط کشته می شوند، مردم دنیا را سرگرم مسابقات فوتبال و پیش‌بینی نتایج آن کرده‌اند، این همان سبک زندگی غلطی است که غرب برای مردم به وجود آورده است.

,

مدعیان حقوق بشر با جنجال‌های رسانه‌ای چهره خبیث خود را پنهان کرده‌اند

, مدعیان حقوق بشر با جنجال‌های رسانه‌ای چهره خبیث خود را پنهان کرده‌اند, مدعیان حقوق بشر با جنجال‌های رسانه‌ای چهره خبیث خود را پنهان کرده‌اند,

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: امروز شاهدیم که بیمارستان ها و مراکز آموزشی یمن در مقابل چشمان جامعه جهانی و سازمان های بین‌المللی تخریب می شوند و وضعیت انسانی فاجعه باری در تاریخ یمن به ثبت رسیده است در حالیکه مدعیان حقوق بشر نه تنها در سکوت به سر می برند بلکه با جنجال های رسانه ای اجازه نمی دهند کسی چهره خبیث آنان را ببیند.

,

یاری اضافه کرد: در واقع این موضوع می تواند یک درس بزرگ برای افرادی باشد که به غرب به عنوان منجی و مدافع حقوق بشر نگاه می کنند، البته این افراد این موضوعات را نمی بینند.

,

ملت یمن هرگز تسلیم نمی‌شود

, ملت یمن هرگز تسلیم نمی‌شود, ملت یمن هرگز تسلیم نمی‌شود,

این کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی با یادآوری آنکه مقاومت مردم یمن که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، موفقیت‌های درخشانی در پی داشته است، گفت: روند حوادث به نفع عربستان و همدستانش نبوده و در یک جریان فرسایشی باعث آبرو ریزی گسترده برای عربستان و هم پیمانانش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه