اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد

دستگیری 3 سارق حرفه‌ای با 27 فقره سرقت در مازندران

دستگیری 3 سارق حرفه‌ای با 27 فقره سرقت در مازندران
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری 3 سارق حرفه ای و کشف 27 فقره سرقت در شهرستان های قائمشهر و محمودآباد خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی در گفت‌وگو با بلاغ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: ماوران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محمودآباد با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

پهلوانی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 1 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصوی در این شهرستان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق منزل و اماکن خصوصوی در شهرستان قائم شهر نیز خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در قائم شهر موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای ساکن در شهرستان سوادکوه و شهرستان قائم شهر شدند.

پهلوانی از دستگیری این دو متهم در حین سرقت از یکی از اماکن خصوصی در قائم شهر خبرداد و گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و انباری ها در این شهرستان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: برای جلوگیری از وقوع سرقت ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و نصب دزدگیر و سیستم های هشدار دهنده در منزل و یا محل فعالیت خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه