اخبار داغ

نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان:

فعالیت 68 اتحادیه صنفی در کرمان/قدیمی ترین واحد صنفی شهر گرمابه است

فعالیت 68 اتحادیه صنفی در کرمان/قدیمی ترین واحد صنفی شهر گرمابه است
نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان ضمن تبریک به مناسبت روز ملی اصناف گفت: 68 واحد اتحادیه صنفی در شهر کرمان وجود دارد که قدیمی ترین واحد صنفی شهرستان گرمابه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی عباسی نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن تبریک به مناسبت روز اصناف گفت: در سطح شهر کرمان 68 اتحادیه با تعداد اعضای 25 هزار نفر در سطح شهر کرمان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه تعداد اعضا اتحادیه های مختلف در سطح استان کرمان 70 هزار نفر می باشد، عنوان کرد: اتحادیه های سوپر مارکت، خوار و بار و پوشاک به عنوان سه اتحادیه ای هستند که بالاترین تعداد اعضاء را به خود اختصاص داده اند.

,

عباسی ابراز کرد:اتحادیه های کانال ساز، آلومینیوم و آپاراتی ها از جمله اتحادیه هایی هستند که کمترین اعضاء در آن وجود دارند.

,

نائب رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان در خصوص وظایف اتحادیه های اصناف اظهار کرد: صدور پروانه کسب، بررسی شکایات مردم در زمینه گران فروشی ،رسیدگی به قیمت ها و بازرسی از مغازه ها در راستای گران فروشی و داشتن جواز از جمله اقداماتی است که در اتحادیه های اصناف گوناگون انجام می گیرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: قدیمی ترین اتحادیه کرمان گرمابه می باشد که گفتنی است هم اکنون در سطح شهر کرمان  فقط سه گرمابه در حال فعالیت می باشند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه