اخبار داغ

آغاز تحقیقات ملی استرالیا درباره تعرضات جنسی در این کشور/ آزار و اذیت جنسی 20 درصد از شاغلین استرالیایی در محل کار

آغاز تحقیقات ملی استرالیا درباره تعرضات جنسی در این کشور/ آزار و اذیت جنسی 20 درصد از شاغلین استرالیایی در محل کار
کمیسیون حقوق بشر استرالیا (AHRC) تعرض جنسی را مشکلی ماندگار و فراگیر در محیط های کاری استرالیا توصیف کرده است , دولت استرالیا در این رابطه تصمیم به تحقیقات جامعی در این زمینه انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به نقل از bbc، استرالیا اعلام کرده است که یک تحقیق ملی در مورد آزار و اذیت جنسی در محل کار انجام خواهد داد.کیت جنکینز رئیس کمیسیون تبعیض جنسی استرالیا گفت که این تحقیقات بخشی از واکنش به جنبش جهانی می‌تو (#MeToo) علیه سوء رفتار جنسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", bbc,
 
,
دولت گفت که این تحقیق را در عرض 12 ماه به جامع ترین نوع آن در سطح جهانی می رساند.این تحقیق اجرای استانداردهای فراگیر از جمله؛ به طور بالقوه معرفی قوانین جدید کیفری را هدف قرار خواهد داد.
,
 
,
جنکینز گفت: "(جنبش جهانی) می‌تو منجر به این شده تا بسیاری از زنان و مردان در مورد آزار و اذیت جنسی حرف بزنند و ما می دانیم که محل های کار بهتر می شوند."
,
 
,
*آزار و اذیت در استرالیا چقدر بد است؟
, *آزار و اذیت در استرالیا چقدر بد است؟,
 
,
کمیسیون حقوق بشر استرالیا (AHRC) تعرض جنسی را مشکلی ماندگار و فراگیر در محیط های کاری استرالیا توصیف کرده است.
,
 
,
این کمیسیون گفت که بیش از 20 درصد از مردم استرالیا بالای 15 سال آزار و اذیت جنسی در محل کار را تجربه کرده اند.
,
 
,
جنکینز گفت که هرچند اکثر کارفرمایان سیاست های مبارزه با آزار و اذیت را دارند، اما در واقع تغییر رفتار را در محل کار اعمال نکرده اند.
,
 
,
وی افزود: "ما باید جامعه ای ایجاد کنیم که در آن این نوع رفتار غیر قابل تصور باشد و نیز تعرض جنسی در محل کار، چیزی نباشد که مردم به سادگی با آن کنار بیایند."
,
 
,
تحت قانون استرالیا، آزار و اذیت جنسی هرگونه پیشروی یا رفتار جنسی ناخواسته است که در آن فرد احساس اذیت، تحقیر و ارعاب می کند.
,
 
,
*چه چیز در این تحقیق قابل توجه است؟
, *چه چیز در این تحقیق قابل توجه است؟,
 
,
در اوایل سال جاری، کمیته پارلمانی انگلیس تحقیقات در مورد آزار و اذیت جنسی در محل کار و در عموم را آغاز کرد.
,
 
,
اما دولت استرالیا می گوید که تحقیقات این کشور به دلیل مقیاس وسیع و نظارت توسط کمیسیون مستقل حقوق بشر (یک بدنه حقوق بشر مستقل) بی نظیر خواهد بود.
,
 
,
این تحقیق در حدود  665000 دلار (500000 پوند) هزینه خواهد داشت که بیش از نیمی از آن را دولت تأمین می کند و مورد نظارت خانم جنکینز قرار می گیرد.
,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی - تیتریک
, معصومه میرحسینی - تیتریک,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه