اخبار داغ

علی رغم وعده رئیس جمهور آمریکا؛

دولت ترامپ به منظور جبران کسر بودجه آمریکا مراقبت های درمانی را کاهش داد

دولت ترامپ به منظور جبران کسر بودجه آمریکا مراقبت های درمانی را کاهش داد
جمهوری خواهان مجلس روز سه شنبه به منظور تعدیل بودجه در عرض 9 سال، پیشنهادی را منتشر کردند. این پیشنهاد شامل کاهش فراوان مراقبت های درمانی که ترامپ وعده داده بود به آن دست نخواهد زد، می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به نقل از msn، دولت ترامپ برای تعدیل بودجه تصمیم به کاهش مدیکر و مدیکید گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", msn,
 
,
"مدیکر" یک برنامه ملی بیمه اجتماعی و "مدیکید" برنامه بهداشتی آمریکا برای خانواده ‌ها و افراد با درآمد کم است.
, "مدیکر" یک برنامه ملی بیمه اجتماعی و "مدیکید" برنامه بهداشتی آمریکا برای خانواده ‌ها و افراد با درآمد کم است.,
 
,
جمهوری خواهان مجلس روز سه شنبه به منظور تعدیل بودجه در عرض 9 سال، پیشنهادی را منتشر کردند. این پیشنهاد شامل کاهش فزاینده مدیکر که ترامپ وعده داده بود به آن دست نخواهد زد، می شود.
,
 
,
کمیته تخصیص بودجه مجلس قصد دارد این هفته طرح را تصویب کند. مشخص نیست که رهبران جمهوری خواه سندی را برای رأی آوردن به مجلس بدهند، حتی اگر این پیشنهاد در مجلس تصویب شود، بودجه تأثیر کمی بر میزان هزینه واقعی خواهد داشت.
,
 
,
با این وجود، بودجه در زمان رشد سریع کسری و بدهی ها به عنوان اولویت های جمهوری خواهان محسوب می شود. اگرچه تعهدات رو به رشد این کشور توسط سیاست تصمیمات خود دولت، از جمله؛ قانون جدید مالیاتی که اکثر تحلیل ها گفتند که حداقل یک تریلیون دلار بدهی به بار خواهد آورد، تشدید شده است اما جمهوری خواهان در کمیته بودجه اعلام کردند که در مسیر سخت مالی که کشور در آن قرار دارد احساس مسئولیت می کنند!!
,
 
,
رئیس کمیته بودجه گفت: "وقت آن است که کنگره ما در برابر بزرگترین چالش جامعه ایستاده و با آن مقابله کند. هیچ دشمنی بزرگتر از بدهی و کسری بودجه داخلی نیست."
,
 
,
به طور کلی، لغو قانون مراقبت های مقرون به صرفه، کاهش مفرط مراقبت های سلامت، امنیت بازنشستگی، برنامه های ضد فقر، آموزش و پرورش، زیرساخت ها و دیگر سرمایه گذاری های حیاتی، واقعی هستند و آسیب جدی به خانواده های آمریکایی خواهند زد.
,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی
, معصومه میرحسینی ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه