اخبار داغ

ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت کارت مترو

ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت کارت مترو
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران فرایند ثبت‌نام کارت‌ بلیت حمل‌و‌نقل عمومی برای خبرنگاران را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  فرایند ثبت‌نام کارت‌ بلیت حمل‌و‌نقل عمومی برای خبرنگاران را طی اطلاعیه‌ای تشریح کرد در این اطلاعیه آمده است: ابه اطلاع عموم اصحاب رسانه می‌رساند؛ شهرداری تهران با هدف ایجاد تسهیلات برای فعالیت هرچه مؤثرتر عزیزان شاغل در عرصه خبر و مطبوعات در زمینه اطلاع‌رسانی و تردد به حوزه‌های خبری، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، قصد دارد تعداد 3000 کارت‌بلیت یک‌ساله قابل استفاده در ناوگان مترو و اتوبوسرانی تهران را به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران شاغل در شهر تهران قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تمام فرایند تقاضا، تخصیص و توزیع این کارت‌بلیت‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ششم تیرماه 97 با مراجعه به سامانه بلیت الکترونیک شهرداری تهران به نشانی register.eticket.tehran.ir در قسمت ویژه خبرنگاران نسبت به ثبت مشخصات و درخواست خود اقدام کنند.

,

مدارک مورد نیاز شامل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی، معرفی‌نامه از رسانه و بیمه خبرنگاری (در صورت بیمه نبودن، ده اثر منتشرشده در شش ماه اخیر) است که باید قبلا اسکن شده باشد و در هنگام ثبت‌نام به صورت فایل در سامانه بارگذاری شود.

,

آن دسته از متقاضیان که قبلا مدارک خبرنگاری خود را برای دریافت مجوز طرح ترافیک ارسال کرده‌اند، نیاز به بارگذاری مجدد مدارک در سامانه کارت‌بلیت ندارند و صرفا باید عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی را در سامانه بارگذاری کنند.

,

بر اساس ضوابط قانونی، این کارت‌بلیت‌ها صرفا قابل ارائه به خبرنگاران و عکاسان محترمی است که مجوز طرح ترافیک خبرنگاری دریافت نکرده‌اند. از این رو از مدیران محترم موسسات خبری تقاضا می‌شود از صدور معرفی‌نامه برای افراد غیر خبرنگار و همکاران رسانه‌ها که به کارهای غیر از تولید خبر اشتغال دارند، خودداری کنند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه