اخبار داغ

فرمانده یگان ویژه ناجا:

مجاهدت‌های جبهه مقاومت مایه آبرو و اقتدار اسلام شده است

مجاهدت‌های جبهه مقاومت مایه آبرو و اقتدار اسلام شده است
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت مجاهد‌های جبهه مقاومت شاهد آبرو و عزت اسلام هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حسن کرمی شامگاه روز گذشته در مراسم یادواره شهدای عملیات دارلک و محله ۱۷ شهریور ارومیه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه شهداء و جمعی از مسئولین و فرماندهان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت های جبهه مقاومت، پوز عربستان سعودی در یمن به خاک مالیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ایران اسلامی از لحاظ منابع و ظرفیت ها و ثروت های خدادادی غنی است و هیچ کاستی در این زمینه ندارد، اما مشکلات کشور بخاطر برخی ضعف ها در مدیریت اجرایی کشور است.

,

فرمانده یگان ویژه ناجا، عنوان کرد: نسل سوم انقلاب با تضمین دانش موشکی و دفاعی کشور و با موفقیت در جبهه‌های علمی، موفقیت و اقتدار انقلاب اسلامی را تضمین کرده‌اند.

,

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره نسل جوان کشور، افزود: هر انقلابی دارای ریزش و پویش بوده و بدون تردید، نسل پویشی انقلاب آینده سازان انقلاب اسلامی خواهند بود.

,

سردار کرمی، تصریح کرد: امروزه نسل جوان کشور به‌عنوان ذخایر انقلاب، پشتیبان نظام و رهبری هستند.

,

وی، با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای انقلابی، تصریح کرد: تربیت نیروهای انقلابی، زمینه ساز تحکیم و ادامه آرمان‌های انقلاب هستند.

,

کرمی ادامه داد: آذربایجان‌غربی با تربیت هزاران جوان انقلابی و تقدیم ۱۲ هزار شهید، نقش غیر قابل انکاری در استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کرده است.

,

وی، با بیان لزوم رفع مشکلات اقتصادی کشور، تاکید کرد: رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید در اولویت امور دولت قرار گیرد و مدیران و مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی، باید منفعت مردم را به منفعت‌های شخصی ترجیح دهند.

,

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان در اداره کشور شهدا را الگوی خود قرار داده و نگاه‌شان به نیروها و توانمندی‌های داخلی باشد.

,

وی با اشاره به قدرت تعیین‌کننده ایران در منطقه، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تعیین کننده در منطقه بوده و این قدرت در دفاع از آرمان‌های انقلاب تا سواحل مدیترانه نمایان است.

,

کرمی عنوان کرد: شهدای دارلک نماد مقاومت با اشرار و منافقان در آذربایجان بوده و این خطه با تقدیم ۳۴ شهید گلگون کفن در عملیات دارلک، اهمیت ایستادگی و دفاع از کشور را در مقابله با گروهک‌های تروریستی و تکفیری و همچنین اشرار منافق به همگان آموخت.

,

در این مراسم همچنین سرهنگ کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در سخنانی، ابراز داشت: دشمنان انقلاب به دنبال ناامید ساختن ملت ایران از این حرکت رو به جلو، به فراموشی سپردن یاد شهدا و تحریف خط و سیره امام خمینی (ره) هستند.

,

وی افزود: آینده پیش روی ملت ایران روشن است و هیچ مشکلی توان دوام آوردن در برابر قدرت این ملت را ندارد.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز ادامه راه شهدا یعنی شتافتن به سوی انجام کارهای روی زمین مانده انقلاب اسلامی و ماموریت هایی که به دلیل دشواری کمتر کسی سراغ اجرای آن ها می رود.

,

اجرای مداحی و تجلیل از خانواده شهدا از برنامه هایی اجرایی در این مراسم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه