اخبار داغ

نگاهی به ظرفیت های گردشگری استان بوشهر

نگاهی به ظرفیت های گردشگری استان بوشهر
ظرفیت های طبیعت استان بوشهر برای جذب گردشگر از ظرفیت های فراموش برای توسعه و رونق استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ با فروکش کردن تب تعطیلات نوروزی اخبار مربوط به گردشگری استان بوشهر نیز به فراموشی سپرده شده اند. استان بوشهر از ظرفیت های طبیعی و تاریخی زیادی برای جذب گردشگر برخوردار است که با برنامه ریزی مناسب می تواند در توسعه استان موثر باشد. در این گزارش به بررسی این طرفیت های گردشگری می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سواحل زیبا و بکر

, سواحل زیبا و بکر,

سواحل 900 کیلومتری خلیج فارس در محدوده استان بوشهر بزرگترین سرمایه طبیعی است که تاکنون بیشترین نقش را در جذب گردشگر داشته است. می توان گفت در حال حاضر از سواحل بوشهر به صورت خام یا کمترین امکانات ایجاد شده استفاده می شود.

,

ایجاد اماکن ویژه شنا با امکانات استاندارد در جذب گردشگر می تواند تحولی در گردشگری استان بوشهر ایجاد کند.  ایجاد شناگاه های استاندارد به صورت مستقیم در توسعه و اقتصادی بودن ساخت اماکن اقامتی و اشتغال زایی موثر باشد.

,

بافت قدیم

, بافت قدیم,

شهر بوشهر و سایر شهرهای بوشهر از بافت تاریخی و خانه های سنتی که برخی نیز به ثبت ملی رسیده اند برخوردار هستند. این بافت قدیم می تواند از ظرفیت های گردشگری استان بوشهر باشد و تاکنون استفاده کمی از این ظرفیت شده است.

,

از بافت تاریخی شهرهای استان بوشهر می تواند برای ایجاد موزه، اماکن اقامتی و... استفاده کرد و جذابیت زیادی برای گردشگران دارد.

,

کوه نمک

, کوه نمک,

کوه نمک از زیباترین ظرفیت های گردشگری استان بوشهر است که تاکنون در سطح کشور ناشناخته مانده است. معرفی کوه نمک به گردشگران داخلی و خارجی در کنار ایجاد امکاناتی مانند تورهای گردشگری استاندارد و راهنماهای حرفه ای و تاسیسات رفاهی مناسب می تواند کوه نمک را به پرجاذبه ترین ظرفیت گردشگری استان بوشهر تبدیل کند.

,

تجارت

,

استان بوشهر از استان های مرزی کشور است و گردشگران زیادی را می تواند برای خرید کالاهای مورد نیاز خود جذب کند. رفع مشکلات کالای همراه ملوانی می تواند در جذب گردشگر از این طریق موثر باشد.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه