اخبار داغ

سخنان صریح پزشکیان در سمنان:

بر سر همان سفره‌ای بنشینید که خودتان برای مردم پهن کرده‌اید!/ بپذیرید مقصر هستید!

بر سر همان سفره‌ای بنشینید که خودتان برای مردم پهن کرده‌اید!/ بپذیرید مقصر هستید!
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فاصله گرفتن مسئولان از مردم گفت: بر سر همان سفره‌ای بنشینید که خودتان برای مردم پهن کرده‌اید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در همایش «روایت خدمت» که عصر دیروز (چهارشنبه) با حضور جمع کثیری از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم در تالار هلال شهر سمنان برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های استان سمنان گفت: تقاضای مردم این استان برای انتقال آب و نیز سایر مشکلات را در چارچوب قانون پیگیری خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رئیس جمهور برای حل مشکل آب استان سمنان افزود: رئیس جمهور متعلق به مردم این استان است و مجری قانون نیز خود او است و مجلس نیز از اقدامات قانونی حمایت خواهد کرد.

,

انقلاب کردیم تا شاهد بی‌عدالتی نباشیم

, انقلاب کردیم تا شاهد بی‌عدالتی نباشیم,

پزشکیان در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود تبعیض در کشور اظهار کرد: انقلاب کردیم تا بی‌عدالتی را در حوزه‌های مختلف از بین ببریم و عدالت منطقه‌ای، جنسیتی و قومیتی را در کشور حاکم کنیم.

,

وی ادامه داد: شکاف در طبقات مختلف جامعه روز به روز بیشتر می‌شود و نظام پرداخت حقوق نیز بر اساس منطق درستی اجرا نمی‌شود.

,

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طراحی دشمنان برای زمین‌گیر کردن اقتصاد ایران در ماه‌های اخیر گفت: در این میان برخی افراد با سواستفاده از شرایط به وخیم‌تر شدن اوضاع دامن می‌زنند و شرایط اقتصادی را برای مردم دشوارتر می‌کنند.

,

پزشکیان با ضروری دانستن تشکیل ستاد بحران اقتصادی در کشور تصریح کرد: باید با کسانی که در یک شب بازار ارز، طلا و خودرو را بر هم می‌زنند قاطعانه برخورد کرد.

,

بپذیرید مقصر هستید!

, بپذیرید مقصر هستید!,

وی با مقصر دانستن دولت، مجلس، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها در ایجاد اوضاع کنونی گفت: اگر می‌خواهیم توطئه آمریکا را خنثی کنیم باید با دلا‌لان بخش‌های اقتصادی کشور به طور جدی مبارزه کنیم.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از شنیدن حرف‌های تکراری مسئولان خسته شده‌اند افزود: بسیاری از دعواهای امروز بر سر قدرت است و مردم نیز از این موضوعات خسته شده‌اند.

,

پزشکیان با تاکید بر اینکه مردم ظلم، تبعیض و بی‌عدالتی را نمی‌پذیرند ادامه داد: نمی‌توان به مشکلات کردستان، خوزستان و سایر نقاط رسیگی نکرد و توقع داشت مردم این مناطق با نظام و انقلاب همراهی کنند.

,

بر سر همان سفره‌ای بنشینید که خودتان برای مردم پهن کرده‌اید!

, بر سر همان سفره‌ای بنشینید که خودتان برای مردم پهن کرده‌اید!,

با اشاره به بی‌توجهی برخی اعضای کابینه در زمان وزارت خود به مشکلات مردم گفت: در آن زمان وقتی خواستار افزایش اعتبارات وزارت بهداشت می‌شدیم تقریبا هیچ کدام از اعضای کابینه با ما همراهی نمی‌کردند و به این بخش به عنوان هزینه نگاه می‌کردند.

,

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: مسئولان باید بر سر همان سفره‌ای بنشینند که خودشان برای مردم پهن کرده‌اند و نمی‌توان سفره خود را از مردم جدا کرد.

,

پزشکیان خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مسئولان از مردم فاصله گرفته‌اند و حرف و عمل آنها با هم یکی نیست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه