اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی شهر دولت آباد:

تکمیل باغ بانوان در دستور کار شهرداری دولت آباد قرار گرفت

تکمیل باغ بانوان در دستور کار شهرداری دولت آباد قرار گرفت
سخنگوی شورای اسلامی شهر دولت آباد اظهار کرد: با انجام فعالیت های شهرداری دولت آباد چندین پروژه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون نزدیک به بهره برداری و یا در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر معینی در گفتگو با صاحب نیوز به برخی از فعالیت های انجام شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر دولت آباد برخوار از ابتدای سال ۹۷ تا کنون اشاره و اظهار کرد: با انجام فعالیت های شهرداری دولت آباد چندین پروژه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون نزدیک به بهره برداری و یا در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به برخی از این پروژه ها اشاره و عنوان کرد: این پروژه ها شامل زیرسازی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع از خیابان های منطقه صنعتی و آسفالت این خیابان ها در آینده، اصلاح اطراف زمین چمن مصنوعی دولت آباد، اصلاح دکوراسیون پارک جهاد، اصلاح دکوراسیون پارک معلم و اصلاح دکوراسیون پارک سرجوب دولت آباد و اصلاح نور پردازی پارک ها است.

,

سخنگوی شورای اسلامی دولت آباد روکش آسفالت محور جنوبی جاده دولت آباد – حبیب آباد، اصلاح برخی میادین، ادامه ساخت گلزار شهدای امامزاده محمود علیه السلام دولت آباد، ساخت تمثال شهدا و نصب در بلوار های سطح شهر (در آینده نزدیک) و تعیین پیمانکار به منظور تکمیل باغ بانوان را از دیگر اقدامات شهرداری و شورای شهر دولت آباد برشمرد.

,

معینی به تغییر تابلوهای ورودی معابر با فرمت جدید، آزاد سازی خیابان ۲۵ متری فاز سه گل ها به بلوار معلم، زیرسازی خیابان ۲۵ متری فاز سه گل ها به بلوار معلم، تخربب قسمتی از بافت های فرسوده غیر قابل مرمت، اصلاح تعدادی از پل های کنار خیابان های اصلی، لکه گیری معابر و اصلاح  برخی پیاده روها در سطح شهر نیز اشاره کرد.

,

وی با بیان این که علاوه بر موارد فوق، پروژه های مختلفی نیز در دست اقدام و پیگیری است، از زحمات فدائی ( شهردار ) و پرسنل شهرداری و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد تشکر و قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه