اخبار داغ

رئیس زندان مرکزی اصفهان مطرح کرد؛

جمع‌آوری بیش از 41 میلیون تومان برای آزادی زندانیان در اولین گلریزان بهارستان

جمع‌آوری بیش از 41 میلیون تومان برای آزادی زندانیان در اولین گلریزان بهارستان
رئیس زندان مرکزی اصفهان گفت: در نخستین جشن گلریزان شهر بهارستان مبلغ 41 میلیون و 350 هزار تومان توسط 55 خیر بهارستانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهر جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ منصور بیژنی شامگاه گذشته در نخستین جشن گریزان شهر بهارستان اظهار کرد: امروزه یکی از ضروریات هر جامعه وجود زندان ها است و اگر جایی به نام زندان نداشته باشد، نظم و امنیت در جامعه برقرار نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته وی، زندان مکانی است برای نگهداری افراد بزهکار و هنجارشکن تا آنجا اظهار ندامت و توبه کنند، اما در بین آنان اشخاص آبرو داری نیز هستند که به دلایل غیر عمد به این محل آمده اند.

,

رئیس زندان مرکزی اصفهان در گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با اشاره به آزادی زندانیان تصریح کرد: علاوه بر آزادی زندانیان، ایجاد حس همدلی و همکاری برای رفع نیازهای جامعه از برکات جشن های گلریزان است.

,

بیژنی با اشاره به نخستین سال های برگزاری این سنت حسنه در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: جای خرسندی است که نخستین جشن در این شهر با این استقبال برگزار شده است، زیرا نخستین سال ها در استان اصفهان جمعیت کمتر از جمع حاضر در سالن شهر بهارستان بود.

,

وی در ادامه به نحوه شناسایی جرایم غیر عمد برای پرداخت دیه و آزادی زندانیان اشاره کرد و افزود: پس از شناسایی افراد واجد شرایط  توسط گروه های تحقیق و مددکاران، جلسه ای با حضور رییس دادگستری استان، مدیر کل زندان، مدیر کمیته امداد، خیران و معتمدان استان برگزار می شود و تصمیم گیری و نظر قطعی اعلام می شود.

,

رئیس زندان مرکزی اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز مردم به عنوان عناصر اصلی جامعه نقش موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند و دستگیری از نیازمندان و زندانیان و خانواده های آنان گام بلندی است که نیازمنداین مشارکت و همراهی است.

,

وی گفت: در نخستین جشن گلریزان شهر بهارستان مبلغ 41 میلیون و 350 هزار تومان توسط 55 خیر بهارستانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهر جمع آوری شد که مبلغ 20 میلیون تومان آن از بودجه شورای اسلامی و شهرداری شهر بهارستان تامین شد.

,

بیژنی تاکید کرد: امیدواریم این اتفاق حسنه که به تازگی در این شهر رقم خورد، با مشارکت مردم و خیران و مسئولان امسال زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کند که به تبع آن، کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه