اخبار داغ

در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان مطرح شد؛

خط قرمز کمبود معلم در اردستان/ تعداد بازنشستگان آموزش‌و‌پرورش این شهرستان دو برابر شاغلان است

خط قرمز کمبود معلم در اردستان/ تعداد بازنشستگان آموزش‌و‌پرورش این شهرستان دو برابر شاغلان است
فرماندار اردستان، گفت: پرداختن به مطالبات کادر آموزشی مهم بوده تا دغدغه های آن ها در زمینه حقوق و تسهیلات توجه شود و همه این اتفاق ها شکل می گیرد تا انسانی به نام دانش آموز تعلیم دیده و آینده ساز خوبی برای کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حمیدرضا تأملی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در سالن کنفرانس ادب این اداره اظهار کرد: در شورای آموزش و پرورش با سه عنصر در ارتباط و تعامل هستیم که مجموعه مسائلی که به این سه بخش بر می گردد را باید در این شورا مورد توجه قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: موضوع اول در این شورا مدرسه یا همان مسائل آموزشی بوده که باید بخشی از جلسات را بر روی آن متمرکز کرده و به سمت ساماندهی فضاهای آموزشی به پیش رفته و نوسازی را پیگیری کنیم.

,

فرماندار اردستان گفت: باید برای کادر آموزشی و مدیران در کیفیت آن مطلب داشته باشیم تا اثر گذاری آن را در نتایج قبولی علمی و تحصیلی و رتبه های فرهنگی و ورزشی شاهد باشیم.

,

تأملی با بیان اینکه پرداختن به مطالبات کادر آموزشی مهم بوده تا دغدغه های آنها در زمینه حقوق و تسهیلات توجه شود، تصریح کرد: همه این اتفاق ها شکل می گیرد تا انسانی به نام دانش آموز تعلیم دیده و آینده ساز خوبی برای کشور باشد.

,

وی تاکید کرد: نمایندگان شورای دانش آموزی، بازنشستگان و معلمان باید در جلسات  شورای آموزش و پرورش حضور داشته و از تجربیات نماینده بازنشستگان و معلمان در جلسات استفاده کنیم.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: استفاده از نسل جوان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های آموزش و پرورش مهم بوده که می توان از نماینده دانش آموزان مقاطع مختلف در جلسات استفاده کرد.

,

معلمان خط مقدم نهاد آموزش و پرورش هستند

, معلمان خط مقدم نهاد آموزش و پرورش هستند, معلمان خط مقدم نهاد آموزش و پرورش هستند,

مدیر آموزش و پرورش اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: اعضای شورای آموزش و پرورش اردستان توانسته در یکسال گذشته برنامه های آموزشی را در اهداف تعلیم و تربیت به پیش ببرد.

,

وی افزود: یکی از مهمترین زمینه های تعالی، رشد و بالندگی کشور ما تعلیم و تربیت بوده که فرصت مناسب و جدی است تا تربیت سرمایه های اصلی و انسان های شایسته در آموزش و پرورش رشد پیدا کنند.

,

عیسی شفیعی با بیان اینکه بر این باور هستیم که آموزش و پرورش کلید فتح آینده هست و در این نهاد بهترین و موثرترین عنصری که تلاش می کند شخص معلم بوده، تصریح کرد: معلمان خط مقدم نهاد آموزش و پرورش هستند.

,

وی تاکید کرد: شورای آموزش و پرورش در جاهایی که قانون وضع نشده باشد تصمیم گیری کرده و مصوبات آن لازم الاجرا خواهد بود و مصوبات به استان نیز اعلام می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش اردستان با گلایه از اینکه افراد و شخص رئوسا در جلسه حاضر نمی شوند، افزود: حضور رئوسا شاید نقششان چشمگیر نباشد، اما حضورشان پشتیبانی برای مجموعه آموزش و پرورش خواهد بود.

,

شفیعی گفت: شاداب سازی مدارس، زیبا سازی، برگزاری جشن ها  و مراسم ها همه در راستای تعلیم و تربیت بوده هر چند کاستی هایی وجود داشته که با تمام وجود آن را برطرف خواهیم کرد.

,

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش اردستان 483 حقوق بگیر و 743 نفر بازنشسته دارد که شاید تنها شهرستانی باشد که بازنشستگان  آن دو برابر شاغلان هستند و تعداد 178 نفر مستمری بگیر دارد.

,

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: اردستان دارای 13 مدرسه دوره ابتدایی شهری دولتی و سه واحد مدرسه غیر دولتی داشته که در روستاها 20 واحد مدرسه دولتی وجود دارد.

,

آموزش و پرورش اردستان با کمبود معلم در خط قرمز استان اصفهان قرار دارد

, آموزش و پرورش اردستان با کمبود معلم در خط قرمز استان اصفهان قرار دارد, آموزش و پرورش اردستان با کمبود معلم در خط قرمز استان اصفهان قرار دارد,

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزان دختر در دوره ابتدایی یک هزار و 85 نفر است، افزود: تعداد دانش آموزان پسر یک هزار و 56 نفر است و کل مجموع دانش آموزان اردستان چهار هزار و 389 نفر بوده که از این تعداد دو هزار و 104 نفر دختر هستند.

,

وی با توجه به وضعیت موجود در موضوع آموزش افزود: اردستان از نظر کمبود کادر آموزشی و معلم با کسری 60 نفر در خط قرمز استان اصفهان قرار دارد.

,

مدیر آموزش و پرورش اردستان یادآوری کرد: آموزش و پرورش اردستان پرچم علم و تحصیل را بالا نگه داشته و در روستایی با یک دانش آموز انجام وظیفه کرده است و این در حالی بوده که در شهر اردستان مدرسه ای وجود دارد که 190 دانش آموز دارد.

,

شفیعی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان های مدارس اردستان گفت: از 60 مجموعه آموزسی کمتر از 10درصد آن نوساز بوده و مابقی احتیاج به نوسازی و مقاوم سازی دارد.

,

وی گفت: با توجه به اینکه سرانه دانش آموزی لازم تا کنون صورت نگرفته است، اما در یکسال گذشته توسط مردم و خیران حدود0 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به آموزش و پرورش اردستان انجام شده است.

,

مدیر آموزش و پرورش اردستان  تاکید کرد: در سطح شهرستان اردستان 10 نفر طبق آمار بی سواد داریم که افراد در شهرستان ساکن نبوده و فقط توانسته ایم دو نفر را شناسایی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه