اخبار داغ

گلایه آیت‌الله معلمی به ترویج تفکر شاهنشاهی در قائم‌شهر

گلایه آیت‌الله معلمی به ترویج تفکر شاهنشاهی در قائم‌شهر
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از برخی از مسئولان شهرستان قائم‎شهر که چندی پیش مراسمی با نگاه ترویج تفکر شاهنشاهی با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد گلایه کرد و از مسئولان مربوطه تقاضای پیگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، آیت‌الله علی معلمی به مناسبت روز تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه خداوند و دینش عزیز است و افرادی که تبلیغ رسالت الهی را انجام می‌دهند نزد خدا عزیز هستند، اظهار کرد: سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که آغاز تاسیس آن در سال ۶۱ با مشکلاتی همراه بود که در طی این مدت خدمات مناسبی را هم ارائه داد.

وی افزود: اگر مداح فقط بنشیند و صحبت کند و دیگران گوش کنند در این حالت نوعی کاسب کاری ایجاد می‌شود بنابراین باید برخی اوقات مداح هم گوش کند که در این حالت خودش بهره بیشتری خواهد برد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: تمامی موسسات و افرادی که در آموزش قرآن به اقشار مختلف و تشکیل کلاس احکام و مهارت زندگی تلاش می‌کنند در نزد خداوند باارزش و دارای پاداش هستند چراکه پیامبران آمدند تا سبک زندگی شخصی و اجتماعی را به ما آموزش دهند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: نفوذ فرهنگ بیگانه چنان اثرگذار شده بود که برخی از متدینان باور کنند که ما کاری به سیاست نداریم در حالی که خداوند انبیا را فرستاد تا سیاست درست در جامعه اعمال شود و آنچنان دشمنان شیوه‌های شیطانی را در جامعه بشری بکار بردند که برخی‌ها تصور می‌کردند که مدیریت جامعه اقدامی سیاسی است و خارج از شان روحانیان و متدینان بوده و متدینان منزوی باشند و افراد شیطانی در عرصه اجتماع فعال باشند.

معلمی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: دانشمندان هسته‌ایمان کراوات نداشتند و حتی همسرانشان بد حجاب نبودند و هنگامی که دشمنان پیشرفت آنان را در دانش مشاهده کردند آنها را به شهادت رساندند بنابراین کراوات و بدحجابی نشانه دانش و علم نیست و بلکه نشانه غرب‌زدگی و خودباختگی است باید مومن بود تا تلاش کنیم.

وی با اشاره به یکی از مراسم‌های تجلیل در شهرستان قائم‎شهر، خاطرنشان کرد: هر کسی یک استعداد دارد که باید با تلاش خود آن را شکوفا کند و اینکه برخی از مدیران ما بخواهند تفکر شاهنشاهی که ۴۰ سال قبل در کشور ما فراموش شد را در مراسمات ترویج دهند جای تعجب وسوال است و باید جلوی این کارها گرفته شود و دست‌های پشت پرده این قضایا هرچه زودتر برای مردم نمایان شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید بدانند از چه کسی تجلیل می‌شود و در مراسمی که این نوع تفکر وجود دارد حضور نیابند و از برگزاری آن جلوگیری کنند چراکه شاه و علائم شاهنشاهی ۴۰ سال قبل توسط مردم دفن شد و جایی در جمهوری اسلامی ایران ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه