اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل:

معرفی هفت واحد قصابی غیرمجاز در شهر کاج به مراجع قضایی / با کشتارهای خانگی و غیرمجاز دام برخورد قاطع می‌شود

معرفی هفت واحد قصابی غیرمجاز در شهر کاج به مراجع قضایی / با کشتارهای خانگی و غیرمجاز دام برخورد قاطع می‌شود
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل از برخورد قاطع با کشتارهای خانگی و غیرمجاز دام در شهر کاج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود ربیعی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص سوال مطرح شده که آیا همچنان کشتار دام در شهر کاج به صورت غیرمجاز می باشد گفت: شهر کاج یکی از شهرهای شهرستان اردل است و ویژگی هایی که موجب شده شهرت این شهر روز به روز بیشتر شود و موجب توسعه گردشگری این شهر شود، عرضه گوشت قرمز با کیفیت گوسفند و بز در این منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

ربیعی افزود: کشتار غیرمجاز در این شهر باعث بروز بیماری ها و زنگ خطری بود برای سلامت شهروندان بود که با پیگیری های مستمر این اداره در تیرماه سال قبل و  با دستور صریح مقام قضایی مبنی بر برخورد با قصابی های شهر کاج که اقدام به کشتار غیرمجاز و غیربهداشتی دام در خارج از کشتارگاه می کردند دستور پلمپ آن ها به منظور جلوگیری از اشاعه بیماری های مشترک بین انسان و دام بویژه تب خونریزی دهنده کریمه کنگو صادر شد.

وی بیان کرد: هم اکنون ۲۵ واحد قصابی مورد تایید بهداشت می باشند، گوشت قرمز گاو و گوسفند بین مردم عرضه می کنند و روزانه بازرسین اداره دامپزشکی شهرستان از این واحد های قصابی بازدید می کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردل از معرفی هفت واحد قصابی غیرمجاز در شهرکاج خبر داد و افزود: بدون شک برخورد قاطع با کسانی که عامل به خطر انداختن سلامت جامعه خواهند شد قطعی است و در این راه با کسی تعارف نخواهیم داشت.

ربیعی گفت: توصیه ما به مردم این است که گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی خریداری نمایند و در هنگام خرید به برچسب و مهر دامپزشکی توجه داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه