اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج خبر داد؛

کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در شهرستان کهنوج

کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در شهرستان کهنوج
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو تن انواع مواد مخدر توسط پلیس این شهرستان کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ شاهپور بهرامی فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج ، طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت: کشف  2 هزار و 256 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری19 قاچاقچی و توقیف 13دستگاه خودرو در رابطه با قاچاق مواد مخدر بخشی از عملکرد پلیس شهرستان طی سه ماهه نخست سال97 بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,

وی افزود: پاکسازی برخی محله ها از لوث خرده فروشان مواد مخدر نیز از دغدغه ها و اولویت های کاری پلیس است که در این زمینه بیش از 25نفر از خرده فروشان و 51 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج نقش پیشگیری و کاهش تقاضا را در زمینه معضل اعتیاد بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت: پلیس در این زمینه نیز با اعزام کارشناسان انتظامی و آموزش شهروندان، تولید و نمایش فیلم های مستند، توزیع بروشور و نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر نسبت به آگاهسازی شهروندان اقداماتی را انجام داده است.

,

فرمانده انتظامی کهنوج خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری همه دستگاه ها و ادارات با عزمی جهادی، گامی موثر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بردارند و پلیس را در این زمینه که با ماموریت های خطیری همراه است، یاری نمایند.

,

 

,

 

,

 

,

تهیه و تنظیم : مهین نامجو

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه