اخبار داغ

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

تخریب بقیع با هدف از بین بردن نمادهای اسلام راستین انجام شد/ترس وهابیت از ارتباط قلبی و فکری مردم با اهل بیت

تخریب بقیع با هدف از بین بردن نمادهای اسلام راستین انجام شد/ترس وهابیت از ارتباط قلبی و فکری مردم با اهل بیت
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: هدف از تخریب قبور در بقیع از بین بردن نمادهایی بود که یادآور اسلام راستین، محرک مردم برای مبارزه با طاغوت و ظالمان و احیای دین اصیل بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی طائب امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: مسئله تخریب بقیه به سیاست از بین بردن وصل اسلام و نمادهای اسلام راستین برمی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود:تخریب بقیع سیاست غرب آنروز به فرماندهی انگلیس بود و وهابیت با پشتیبانی غرب به ویژه انگلستان در عربستان توانست رشد و نمو یابد.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: اگر انگلیسی ها از جریان وهابیت حمایت نمی کردند آنها هرگز در عربستان به قدرت نمی رسیدند.

,

حجت الاسلام طائب ادامه داد: تخریب بقیع توسط وهایبت باید در راستای سیاست های انگلستان و غرب اسلام ستیز مورد بررسی قرار گیرد.

,

وی افزود: اگر اسلام راستین و انقلابی منافع غرب را به خطر می اندازد طبیعی است که غرب برای از بین بردن اسلام راستین و انقلابی اقدام کند.

,

این مسئول با بیان اینکه فرزندان مدفون اهل بیت عصمت و طهارت در بقیع نماد اسلام انقلابی و راستین محسوب می شوند، افزود: مرقد پیامبر گرامی اسلام و اصحاب ایشان در نقاط مختلف مکه و مدینه قرار دارد همانگونه که مرقد اهل بیت در عراق نجف، کربلاو سامرا به عنوان مجموعه ای از نمادهای اسلام انقلابی هستند.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به برگزاری مراسم حج به صورت سالانه و زیارت قبور ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلامی از سوی زوار، گفت: این زیارت موجب ارتباط قلبی و فکری با پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می شد.

,

حجت الاسلام طائب یادآور شد: زیارت قبور ائمه اطهار (ع) یادآور قرآن،دستورات قرآن و ستیز با مستکبران است.

,

وی با بیان اینکه هدف وهابیت فقط تخریب بقیع نبود بلکه اینها به دنبال مزار شریف پیامبر گرامی اسلام نیز بودند،ادامه داد: وقتی کلنگ به سمت قبر پیامبر اکرم رفت خیزشی در مجموع جوامع حاصل شد که دست از تخریب برداشتند.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: هنوز هم وقتی کسی به مسجد نبی مشرف می شود ماموران وهابی اجازه نمی دهند تا زوار ارتباط قلبی با پیامبر گرامی اسلام برقرار کنند.

,

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر مسئله برگزاری حج تاکید بسیاری داشتند، ادامه داد: این حضور گسترده در حج موجب شد تا حج ابراهیمی که یادآور مبارزه با ظلمان است، باشکوهتر برگزار شود.

,

وی گفت: هدف از تخریب قبور از بین بردن نمادهایی بود که یادآور اسلام راستین، محرک مردم برای مبارزه با طاغوت و ظالمان و احیای دین اصیل بود.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه دشمنان در عراق نیز به دنبال از بین بردن نمادهای اسلام انقلابی بودند و به همین دلیل در کربلا و نجف کشتار عظیمی را انجام دادند اما با مقاومت های شدید مواجه شدند.

,

حجت الاسلام طائب بیان داشت: حرکت خبیثانه با پشتوانه انگلس مجددا در زمان حاضر با پشتیبانی آمریکا و غرب با داعش ظهور کرد تا بسیاری از نمادها از جمله قبر حجربن عدی یا عمار یاسر تخریب شد.

,

وی انفجار قبر امامین عسکرین در سامرا و حمله به کاظمین را از دیگر اقدامات وهابیت عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند متعال نتوانستند در کربلا و نجف به اهداف خود برسند چرا که با خیزش عمومی مردم،داعش مجبور به عقب نشینی شد و این بار هم غرب به اهداف خود نرسیده و ناکام ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه