اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین:

کمبود سویا و ذرت عامل ایجاد مشکل برای مرغداران در قزوین شده است

کمبود سویا و ذرت عامل ایجاد مشکل برای مرغداران در قزوین شده است
رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با توجه به کمبود سویا و ذرت از هفته قبل تولیدکنندگان گوشت مرغ با مشکلاتی روبرو شدند و مکاتباتی در این زمینه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  روح الله بابایی صالح نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس در گفتگو با صبح قزوین  اظهار کرد: استان قزوین قطب صنعتی، کشاورزی و گردشگری است بنابراین باید خدمات خوبی به تولیدکنندگان استان ارائه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی افزود: در هنگام شیوع بیماری‌ها که نمونه آن را در سال گذشته مشاهده کردیم، با مدیریت خوب دامپزشکی استان بیماری‌های دام و طیور به خوبی کنترل شد البته نباید اجازه دهیم کار به درمان برسد بلکه باید اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.
,
 
,
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس اضافه کرد: برخی بیماری‌ها بین دام و انسان مشترک است لذا باید دقت بیشتری در این نوع بیماری‌ها داشته باشیم.
,
 
,
بابایی صالح عنوان کرد: هم اکنون ۵ درصد از گوشت قرمز و ۱۲ درصد از تخم مرغ کشور در استان قزوین تولید می‌شود که با توجه به وسعت استان وضعیت مطلوبی است.
,
 
,
وی تصریح کرد: تولیدکنندگان استان در بحث اشتغال هم گام‌های خوبی برداشته اند بنابراین باید مورد تقدیر قرار گیرند.
,
 
,
رییس مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه هفته قبل تولیدکنندگان گوشت مرغ مکاتباتی در خصوص کمبود سویا و ذرت داشتند، گفت: از رییس سازمان جهادکشاورزی استان تقاضا داریم عنایت ویژه در این مورد داشته باشند، زیرا قیمت‌ها افزایش یافته بنابراین باید از تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ استان حمایت کنید.
,
 
,
بابایی صالح اذعان کرد: کارهای قانونی و رسمی را نمایندگان مردم در مجلس انجام می‌دهند، اما حمایت‌های جهادکشاورزی استان می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند.
,
 
,
وی یادآور شد: قزوین قطب کشاورزی است بنابراین باید حمایت کنیم این رتبه تقویت و حفظ شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه