اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

مشکلات کشور با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و بدون وابستگی خارجی حل می‌شود

مشکلات کشور با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و بدون وابستگی خارجی حل می‌شود
عضو‌کمیسیون قضایی مجلس گفت: مدیریت‌های موفق مدیریت‌هایی است که بدون وابستگی به قدرت‌های خارجی، اقدامات لازم را با تکیه بر توانمندی های داخلی انجام دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی اظهار کرد: در شرایط فعلی وقتی با رییس جمهور مانندی ترامپ که تصمیمات غیرقابل پیش بینی می‌گیرد روبرو هستیم، پاشنه آشیل ما مدیریت داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی با اشاره به ویژگی‌های مدیریت موفق افزود: مدیریت‌های موفق مدیریت‌هایی است که بدون وابستگی به قدرت‌های خارجی، اقدامات لازم را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی انجام دهند.
,
 
,
عضو کمیسیون قضایی مجلس اضافه کرد: به منظور رفع مشکلات باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم تا برای بن بست‌ها و چالش‌های پبش رو راهکارهای مطلوب پیدا کنیم.
,
 
,
طاهرخانی عنوان کرد: بهینه سازی مدیریت‌ها هم بسیار حائز اهمیت است و باید از توانمندی مدیران متخصص در عرصه‌های مختلف و مرتبط استفاده کنیم.
,
 
,
گرانی نهاده‌ها مشکل ساز شده است
,
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نیز در این مراسم گفت: امنیت غذایی که داریم در گرو زحمات دامداران و کشاوزان است.
,
 
,
داوود محمدی افزود: سرمازدگی امسال خسارات سنگینی به کشاورزان استان وارد کرد که در صحن مجلس پیگیر این موضوع هستیم زیرا این سرمازدگی بسیاری از کشاورزان را زمین گیر کرد.
,
 
,
وی اضافه کرد: امروز گرانی نهاده‌ها هم مشکلاتی را برای تولیدکنندگان دام و طیور ایجاد کرده است که در صحن مجلس به وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص تذکر دادم.
,
 
,
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: نمی‌توانیم اجازه دهیم پایه گذاران تولید ما با این حجم از مشکلات روبر باشند، اگر زحمات آنان نبود نمی‌توانستیم در این راستا موفق باشیم.
,
 
,
در پایان این مراسم از زحمات بهمن نقیبی مدیرکل سابق دامپزشکی استان تقدیر و حمید زینالی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه