اخبار داغ

تابستان و سه ماه کار فرهنگی برای دانش آموزان؛

لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت ارزان قیمت/ برنامه‌های فرهنگی به دور از اقدامات جزیره‌ای اجرا شود

لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت ارزان قیمت/ برنامه‌های فرهنگی به دور از اقدامات جزیره‌ای اجرا شود
مدیرمکتب القرآن شهرستان دهاقان گفت: غنی سازی اوقات فراغت نیازمند هنرمندی و ظرافت خاصی است و باید به دنبال جذب جوانان با برنامه های مختلف باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سیدامیر حجازی با اشاره به تعطیلات و ایام تابستان اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت نیازمند هنرمندی و ظرافت خاصی است و باید به دنبال جذب جوانان با برنامه های مختلف باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: جوانان و نوجوانان پرتحرک و تنوع‌طلب دهه 90 که یک سال تحصیلی را با تمرکز خسته‌کننده بر برنامه های درسی به پایان می رسانند و تقریبا 9 ماه از سال را یکسره به یادگیری و پرسش و پاسخ می‌گذراند، بیشتر مایل به این هستند که تعطیلات تابستان را به گونه ای دیگر سپری کنند، آن ها دوست دارند یادگیری را طی برنامه‌های تفریحی و متنوع، به اشکالی دیگر حتی همراه با برخی سختی ها ادامه دهند.

,

مدیرمکتب القرآن شهرستان دهاقان ادامه داد: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کودکان و نوجوانان که گفتند ما در درجه اول باید به ساختن و پرداختن شکل روحی کودکان اهتمام بورزیم و آنان را با ایمان به خدا، ایمان به اسلام، ایمان به حقیقت مطلق سوق دهیم، باید کفت اگر آن ها با ایمان پرورش پیدا کنند و بتوانیم بذر ایمان را در دل آن ها بکاریم در آینده هر شخصیت بزرگی می توان از آن ها ساخت.

,

وی تاکید کرد: اگر مسئولان امور فرهنگی بخواهند مسئله کودک و نوجوان را به شکلی که هست مورد اهتمام قرار دهند بسیاری از آن مسئولان باید از خواب شب خود بزنند تا به این مسئله بپردازند.

,

حجازی با بیان اینکه باید برنامه های فرهنگی به دور از اقدامات جزیره ای باشد، گفت: متولیان فرهنگی می بایست از امکانات و ظرفیت های یکدیگر با خبر و در راستای اجرای برنامه های متنوع و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از آنها استفاده کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر به طور جدی و کارشناسانه درباره اوقات فراغت جوانان تصمیم گیری نشود، این فرصت مهم برای پرورش استعدادها به تهدیدی جدی تبدیل شده و خانواده ها را با چالشی اساسی روبه رو می کند لذا برنامه های غنی سازی اوقات فراغت باید علاوه بر کیفی بودن، ارزان قیمت باشند و با حداقل قیمت برای خانواده ها اجرا شوند که بازتاب و خروجی بسیار خوبی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه