اخبار داغ

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

رتبه نخست دادگستری استان اصفهان در بهره‌وری سازمانی/ 45 درصد از پست‌های قضایی اصفهان خالی است

رتبه نخست دادگستری استان اصفهان در بهره‌وری سازمانی/ 45 درصد از پست‌های قضایی اصفهان خالی است
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: کمبودهای موجود مانع فعالیت دادگستری استان اصفهان نشده و این دادگستری در کل کشور در چند سال متمادی توانسته رتبه اول بهره وری را به خود اختصاص دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ احمد خسروی وفا صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم نکوداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: آیت الله بهشتی سیدشهدای انقلاب اسلامی ایران و مجسمه تقوا و تندیس عدالت بود و به فرمایش مقام معظم رهبری معمار بزرگ دستگاه قضایی اسلامی و به تعبیر حضرت امام یک ملت برای ملت ما بود که مظلوم زیست و مظلوم مرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: برای دستگاه قضایی استان اصفهان افتخار است که ایثارگران زیادی در آن فعالیت دارند به طوری که 108 نفر از فرزندان شهدا در این دستگاه مشغول به کار هستند که مایه برکت شده اند.

,

خسروی وفا عنوان کرد: دادگستری استان اصفهان همواره ظرفیت 25 درصدی را برای فرزندان شهدا و ایثارگر در نظر گرفته و مشمول قانون امور ایثارگران می شوند.

,

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه 36 درصد از پست های اداری دادگستری دارای کارمند است، گفت: 64 درصد از پست های اداری خالی از کارمند هستند در حالی که در حال حاضر در سطح کشور، در مقابل هر قاضی 3.8 و در استان اصفهان 2.7 کارمند وجود دارد که اگر 700 نفر کارمند اختصاص یابد به میانگین کشوری خواهیم رسید، علاوه بر آن 45 درصد از پست های قضایی نیز خالی است.

,

وی افزود: کمبودهای موجود مانع فعالیت دادگستری استان اصفهان نشده و این دادگستری در کل کشور در چند سال متمادی توانسته رتبه اول بهره وری سازمانی را به خود اختصاص دهد.

,

خسروی وفا خاطر نشان کرد: در طول پنج سال اخیر نه تنها پرونده های وارده مختومه شده بلکه به پرونده های گذشته هم رسیدگی شده است به طوری که در گذشته وقت رسیدگی در دادگاه کیفری 440 روز بود که بیش از 100 روز آن کاهش یافته است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه