اخبار داغ

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در گفت‌وگو با آناج؛

باکس‌های زباله را ساماندهی می‌کنند نه جمع‌آوری/ ظرف 15 روز وضعیت را رو به راه می‌کنیم

باکس‌های زباله را ساماندهی می‌کنند نه جمع‌آوری/ ظرف 15 روز وضعیت را رو به راه می‌کنیم
اصغری با اشاره به طرح ساماندهی باکس‌های زباله گفت: بحث جمع آوری باکس‌های زباله مطرح نیست و طرح ساماندهی این باکس‌ها طرف 15 روز آینده به طور کامل به پایان خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیرضا اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در پاسخ به جمع آوری باکس‌های زباله در برخی مناطق اظهار داشت: این موضوع بحث جمع آوری نیست؛ بلکه ساماندهی و جایگذاری باکس‌هایی است که در خیابان‌ها، تقاطع‌ها و ... جایگذاری مناسبی نداشتند و توسط کارشناسان سازمان پسماند و معاونین خدمات شهری جلساتی برگزار شد تا ساماندهی رخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: معاون خدمات شهری تاکید بر ساماندهی این باکس‌ها برای خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان داشتند، البته در اجرای این طرح ممکن است نواقصاتی وجود داشته باشد که در گزارشات و رسانه‌ها آنها را می‌بینیم به عنوان مثال بحث زباله‌های تر مشکل‌زا بوده که ممکن است با بررسی دوباره جایگذاری شوند.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تاکید کرد: ظرف 15 روز آینده ساماندهی این باکس‌های زباله به اتمام خواهد رسید، ساماندهی باکس‌های زباله به این منظور صورت می‌گیرد که این باکس‌ها هم در دید نباشند و هم به صورت پراکنده در موقعیت‌های نامناسب قرار نگیرند.

,

وی افزود: شست‌وشوی خشک باکس‌های زباله و شست‌وشوی مخازن زباله از جمله دیگر برنامه‌های این طرح ساماندهی می‌باشد، همزمان نیز باکس‌های خشک در کل شهر جمع آوری شده و در حال رنگ آمیزی هستند که نهایتا ظرف یک هفته آینده طرح تفکیک از مبدا در برخی مناطق آغاز خواهد شد.

,

اصغری در پاسخ به این سوال که آیا طرح ساماندهی توسط معاونت خدمات شهری آغاز شده یا خیر تاکید کرد: نمی‌خواهیم این طرح را بر سر یک نفر خالی کنیم هر مشکلی که این طرح دارد بر سر من خالی کنید، یک سری مواردی وجود داشت که حل شده است و به دنبال تنش نیستیم. 

,

لازم به ذکر است؛ برخی تصاویر ارسالی مخاطبان حاکی از آن بود که جمع آوری باکس‌های زباله در برخی خیابان‌های شهر باعث انباشت زباله در بعضی مناطق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه