اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

اختصاص ۵۲۱ میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی میاندوآب/مسئولان ادارات، خریدهای خود را از میاندوآب انجام دهند

اختصاص ۵۲۱ میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی میاندوآب/مسئولان ادارات، خریدهای خود را از میاندوآب انجام دهند
فرماندار میاندوآب گفت: امسال در کمیته برنامه ریزی ۵۲۱ میلیارد و ۵۹۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به ۱۵۷ پروژه در شهرستان میاندوآب پیشنهاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: امسال در کمیته برنامه ریزی ۵۲۱ میلیارد و ۵۹۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به ۱۵۷ پروژه در شهرستان میاندوآب پیشنهاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب افزود: این پروژه ها شامل ۸۴ پروژه نیمه تمام، ۵۶ پروژه مستمر و ۱۷ پروژه مطالعاتی و خدماتی است.

,

وی با بیان اینکه تا پایان امسال تمام روستاهای شهرستان گازرسانی می شوند، گفت: در کنار این موضوع، اقدامات مختلفی مانند پروژه راه آهن ارومیه نیز اجرا می شوند.

,

امیری در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه مسئولان خریدهای خود را در سطح شهرستان انجام دهند، تصریح کرد: همه مسئولان ملزم هستند تا در راستای تحقق شعار سال و مقابله با تحریم های ظالمانه در حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل اهتمام داشته باشند.

,

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به استقرار میز خدمت در ادارات، اظهار کرد: مسئولان ادارات به موضوع مدیریت مصرف آب و برق؛ و آماده سازی برای سفرهای تابستانی توجه کرده و از موازی کاری بپرهیزند.

,

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر اینکه باید وحدت را باید حول محور توحید حرکت کرده و راستگو باشیم، افزود: کارهایی را که در حال انجام است به مردم بگوییم و از بیان مطالبی که از حصول آن اطمینان نداریم ، بپرهیزیم تا در مردم توقع ایجاد نکنیم.

,

امیری گفت: باید نگاه پشت میزنشینی را تغییر داده و دستگاه های مربوط با ارائه برنامه های لازم نسبت به کارآفرینی و ایجاد اشتغال توجه داشته باشند.

,

فرماندار میاندوآب در ادامه با تقدیر از نیروهای انتظامی و اعضای شورای تامین در برگزاری مراسمات مختلف در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از شورای شهر و شهرداری نیز که با همدلی در راستای جلب رضایت مردم تلاش می کنند، تقدیر می کنیم.

,

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، افزود: شهید بهشتی، سیاستمداری فقیه و مجتهد و خار چشم دشمنان نظام بودند و خدمات ارزنده ای به انقلاب و نظام اسلامی انجام دادند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه