اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به یوزهای ایرانی؛

به قولِ تراکتوری‌ها عیبی یوخ!/ یاشاسین ایران

به قولِ تراکتوری‌ها عیبی یوخ!/ یاشاسین ایران
امام جمعه تبریز با صدور پیامی بازی شرافتمندانه ایران در برابر اسپانیا را به فال نیک گرفت و برای یوزهای ایرانی در دیدارهای بعد آرزوی پیروزی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با صدور پیامی نوشت: امشب بنده هم به همراه همه ملت ایران از رسانه ملی شاهد تلاش و همت بلند ورزشکاران ایران عزیزمان بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با صدور پیامی نوشت: امشب بنده هم به همراه همه ملت ایران از رسانه ملی شاهد تلاش و همت بلند ورزشکاران ایران عزیزمان بودم.,

یوزهای آسیایی ایران با صف آرایی در برابر تیم ملی اسپانیا صحنه هایی را خلق کردند ، تا بار دیگر نهال امید در دل های با نشاط مردم قهرمان میهن عزیزمان جوانه بزند.

,

امشب قلب یک ایران در وزشگاه کازان آرنا روسیه تپید هرچند نتیجه بازی خلاف خواست قلبی‌مان رقم خورد اما به قول تراکتوری‌ها عیبی یوخ و فوتبال ادامه دارد.

,

بازی شرافتمندانه فرزندان رشید این مرز بوم نشان از شایستگی‌های آنان دارد و این شکست چیزی از ارزش های والای جوانان عزیزمان کم نمی‌کند اما وظیفه همه مسئولان برای توجه و برنامه ریزی در جهت ظهور توانایی‌های آینده سازان ما را سنگین‌تر می‌‌کند.

,

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مربیان و مسئولان ورزش، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان مسألت دارم. با آرزوی پیروزی در بازی بعد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه