اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

خدمت خالصانه، ارزشمند و ماندگار است/ با تقویت اراده می توان، کارهای بزرگ انجام داد

خدمت خالصانه، ارزشمند و ماندگار است/ با تقویت اراده می توان، کارهای بزرگ انجام داد
امام جمعه میاندوآب گفت: کارها باید خالصانه بوده و محاسبه نفس داشته باشیم و همواره به این نکته توجه کنیم که خدمت اگر خالصانه باشد، ماندگار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه باید از فیوضات ماه مبارک رمضان در سایر ایام سال استفاده کنیم، اظهار کرد: باید آثار روزه داری در زندگی ما مشاهده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خداوند روزی به ما جان داده و روزی نیز خواهد گرفت، افزود: اگر انسان این را بشناسد، دیگر اهل دنیا، حیله و نیرنگ و گروه بازی و دو بهم زنی نخواهد بود.

,

وی با بیان اینکه خداوند شاهد اعمال و رفتار ماست و این دنیا نیز محل گذر است، افزود: خوش به حال کسانی که دغل بازی دنیا آنها را فریب نمی دهد.

,

وی با تاکید خودشناسی و مراقبت از اعمال تصریح کرد: متاسفانه دچار خودفراموشی شده ایمِ در حالی که نباید اینگونه باشد.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه انسان اگر اراده الهی داشته باشد می تواند کارهای بزرگ انجام دهد، اظهار کرد: هرکس اراده الهی داشته باشد می تواند با مدیریت بدون پول هم کارهای بزرگ انجام دهد.

,

وی افزود: کارها باید خالصانه بوده و محاسبه نفس داشته باشیم و همواره به این نکته توجه کنیم که  خدمت اگر خالصانه باشد، ماندگار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه