اخبار داغ

جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی:

اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند/ شاهد بی‌توجهی مسئولان به مسائل فرهنگی هستیم

اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند/ شاهد بی‌توجهی مسئولان به مسائل فرهنگی هستیم
جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: یکی از روزنه‌هایی که صدمات فروانی از آن خورده‌ایم، در حوزه مسائل فرهنگی است که شاهد بی‌توجهی مسئولان هستیم. دشمن با استفاده از وسایل ارتباط جمعی به خانه‌های ما نفوذ کرده و از این ابزار، القائات هدفمند در جهت منافع خود به انقلاب انجام می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین حسینی جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، به مناسبت شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ویژگی‌هایی که در شهید چمران به عنوان الگوی اساتید بوده، استاد بسیجی باید در کنار تخصصی که دارد، تعهد نیز داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید حسین حسینی جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، به مناسبت شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ویژگی‌هایی که در شهید چمران به عنوان الگوی اساتید بوده، استاد بسیجی باید در کنار تخصصی که دارد، تعهد نیز داشته باشد.,

 

,

وی با بیان این‌که استاد بسیجی باید انسان متعهد، مقید به مسائل اعتقادی و دینی، پیشرو در امر علم و از همه مهم‌تر دارای روحیه جهادی باشد، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری استاد بسیجی باید بتواند قشر جوان و دانشجو را جذب کند و یک رابطه مراد و مریدی بین استاد و دانشجو برقرار شود تا از این طریق تأثیر مثبت بر دانشجو داشته باشد و بتوانند دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند و لازمه این کار این است که اساتید ما اساتیدی در تراز دکتر چمران باشند.

,

 

,

اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند

, اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند, اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند,

جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی در خصوص نقش اساتید در رسیدن به دانشگاه تمدن‌ساز جهت پیشرفت انقلاب اسلامی، بیان کرد: اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند و به عنوان فرمانده باید نقش مؤثر و محوری داشته باشند و با توجه به شرایط حال کشور و مسائلی که در مجموعه‌های آموزش عالی حاکم است، اساتید و نخبگان با آمیختن توانایی‌های علمی و تعهد، بهترین افرادی هستند که می‌توانند در این مسیر نقش‌آفرینی کنند و تمدن‌ساز شوند.

,

 

,

حسینی ادامه داد: اساتید جزو نخبگان و صاحب‌نظران هستند و می‌توانند با روحیه جهادی، تلاش و کوشش در جهت توسعه علم و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

,

 

,

با سلاح دانش جلوی ضربه‌های دشمن را بگیریم

, با سلاح دانش جلوی ضربه‌های دشمن را بگیریم, با سلاح دانش جلوی ضربه‌های دشمن را بگیریم,

وی در خصوص نقش اساتید در جنگ نرم فرهنگی و جنگ اقتصادی، تصریح کرد: دشمن دنبال روزنه‌ها و مسیرهایی است که ضربه خود را به انقلاب اسلامی بزند که اگر مجهز به سلاح علم و دانش باشیم و دانشی که به ثروت و جذب سرمایه برسد، قطعا مؤفق خواهیم بود.

,

 

,

شاهد بی‌توجهی مسئولان به مسائل فرهنگی هستیم

, شاهد بی‌توجهی مسئولان به مسائل فرهنگی هستیم, شاهد بی‌توجهی مسئولان به مسائل فرهنگی هستیم,

جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی با بیان این‌که جنگ فرهنگی مانند جنگ سخت ملزومات خاصی را نمی‌خواهد، تأکید کرد: یکی از روزنه‌هایی که صدمات فروانی از آن خورده‌ایم، در حوزه مسائل فرهنگی است که شاهد بی‌توجهی مسئولان هستیم. دشمن با استفاده از وسایل ارتباط جمعی به خانه‌های ما نفوذ کرده و از این ابزار، القائات هدفمند در جهت منافع خود به انقلاب انجام می‌دهد.

, صدمات, فرهنگی, نفوذ,

 

,

حسینی افزود: اساتید متعهد و متخصص با روحیه جهادی باید در عرصه جنگ فرهنگی ورود پیدا کنند و مسئولان نیز بستر را برای ورود اساتید و فعالیت آن‌ها فراهم کنند تا بتوانیم پاتک‌های دشمن را پاسخ دهیم.

, اساتید متعهد و متخصص با روحیه جهادی باید در عرصه جنگ فرهنگی ورود پیدا کنند و مسئولان نیز بستر را برای ورود اساتید و فعالیت آن‌ها فراهم کنند تا بتوانیم پاتک‌های دشمن را پاسخ دهیم.,

 

,

وی بیان کرد: انقلاب ما انقلاب محرومان بود و یکی از اهداف انقلاب اسلامی، برقراری عدالت اجتماعی است که در این زمینه ضعف‌هایی را شاهد هستیم که باید مدیران و مسئولان نگاه انقلابی به این موضوع داشته باشند.

,

 

,

کشورهای غربی هیچ‌وقت خیرخواه ملت ما نیستند

, کشورهای غربی هیچ‌وقت خیرخواه ملت ما نیستند, کشورهای غربی هیچ‌وقت خیرخواه ملت ما نیستند,

جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی نقش محوری در همه زمینه‌ها دارد، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم هستند و باید پیگیر منافع مردم به خصوص قانون‌گذاری باشند.

,

 

,

حسینی در خصوص معاهدات بین‌المللی، تصریح کرد: کشورهای غربی هیچ‌وقت خیرخواه ملت ما نبوده و نیستند و به اصول و قوانین بین‌الملل پایبند نیستند. با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن این واقعیت که احتمال بدعهدی از طرف استکبار جهانی وجود دارد، طوری قدم برداریم که فرصت بدعهدی به آن‌ها ندهیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت شهادت دکتر مصطفی چمران و روز اساتید و با توجه با این‌که در آستانه بزرگترین رویداد فرهنگی استان خراسان جنوبی، کنگره 2000 شهید استان هستیم، مراسمی روز یکشنبه 3 تیرماه‌جاری در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضورمسئولان و خانواده شهدا برگزار می‌شود که از اساتید، کارمندان و دانشجویان دعوت می‌شود در جلسه شرکت کنند و تجدید میثاقی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و دیداری با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه